با حضور رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛

جوایز خوشنویسان برتر اهدا می شود

۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۰:۱۲:۰۴
کد خبر: ۸۴۶۳۴۹
جوایز خوشنویسان برتر اهدا می شود
مراسم اهدای جوایز برگزیدگان یازدهمین دوره مسابقات بین‌المللی خوشنویسی، ٢٩ اردیبهشت‌ماه جاری با حضور ابوذر ابراهیمی‌ترکمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و خالد ارن، رییس سازمان بین‌المللی آرسیکا برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  با همکاری اداره‌ کل مبادلات فرهنگی و سازمان‌‎های بین‌المللی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و مرکز تحقیقات تاریخ، هنر و فرهنگ اسلامی سازمان کنفرانس اسلامی(آرسیکا)، مراسم اهدای جوایز برگزیدگان یازدهمین دوره مسابقات بین‌المللی خوشنویسی (گرامیداشت محمد شوقی افندی) در روز یکشنبه (٢٩ اردیبهشت‌ماه) در محل سالن اجتماعات سازمان فرهنگ، برگزار می‌شود.

در این مراسم به ١٢ هنرمند خوشنویس ایرانی که نفرات برگزیده این مسابقه اعلام شدند، جوایزی به رسم یادبود اهدا می‌شود.

آرسیکا یکی از نهادهای وابسته به سازمان کنفرانس اسلامی و مقر آن در استانبول است و مشارکت فعال هنرمندان و خوشنویسان ایرانی از مهمترین جلوه‌های رقابت‌های سازمان آرسیکا بوده است.

بنابر اعلام این خبر، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بر اجرای طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی کشورهای اسلامی عضو سازمان همکاری اسلامی تمرکز دارد و هزینه‌های آن بر عهده کشورهای اسلامی است.

توسعه همکاری‌ها و تعاملات در حوزه دیپلماسی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران با این قبیل نهادهای بین‌المللی از سوی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در سرلوحه اولویت‌های کار و برنامه‌ای قرار دارد.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز