چهره های هفته؛

خواننده ای که آخرین ملودی زندگی اش را سرود/میز داوری فوتبال یا هندوانه فروشی؟/علیرضا قربانی پرطرفدارتر از همیشه

۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۵:۱۲:۳۷
کد خبر: ۸۴۶۳۶۵
خواننده ای که آخرین ملودی زندگی اش را سرود/میز داوری فوتبال یا هندوانه فروشی؟/علیرضا قربانی پرطرفدارتر از همیشه
چهره های این هفته تحت تاثیر از دست دادن بهنام صفوی بودند.

بهنام صفوی بعد از تحمل نزدیک 6 سال بیماری سنگین در هفته گذشته رفت تا چهره اول این هفته خبرگزاری برنا باشد. این خواننده جوان و پرطرفدار که در سن 36 سالگی دار فانی را وداع گفت، به دلیل شباهت صدایش به رضا صادقی و البته توانمندی و خلاقیتی که در جنس و صدایش وجود داشت به یکی از پرطرفدارترین خواننده های مملکت تبدیل شده بود که شاید می توانست به جایگاهی بهتر از این نیز دست پیدا کند، اما رفت تا صدایش برای همیشه به یادگار بماند.

ماجرای تهمینه میلانی تمام شدنی نیست و او کماکان از اتفاقات رخ داده به نفع خودش دفاع می کند. او در جمله ای متفاوت اخیرا گفته است هنوز همه نقاشی ها را برای خودم می دانم. او با این جمله به یکی از چهره های هفته خبرگزاری برنا تبدیل شد.

بهاره رهنما در دفاع از خود و کامبیز دیرباز در پستی اعلام کرد نه من و نه کامبیز دیرباز هیچ کدام ممنوع الکار نیستیم، مشکل از جای دیگری بود که حل شد. خیلی ها با توجه به جایگاه تئاتر در اطلاع رسانی و اخبار، از این ماجرا مطلع نشدند. به نظر می آید این اتفاق خوب تبلیغاتی باعث شد مخاطبان تئاتر متوجه شوند کامبیز دیرباز به تئاتر برگشته و این شیوه بدی برای تبلیغات نبود. به هرحال مشکل حل شد و نمایش «ماربازی» روی صحنه می رود.

علیرضا قربانی در هفته گذشته با برگزاری کنسرت هایش در راس اخبار موسیقی بود. نکته جالب این است این کنسرت با اجرای قطعات متفاوتی که او در سالهای اخیر برای تیراژ سریال ها خوانده است برگزار شد، بنابراین مخاطبان کنسرتی نوستالژی را تجربه کردند که اتفاقا شنیده ها حاکی از این است هم اهالی هنر و هم خانواده موسیقی در کنسرت های او لذت کافی را بردند تا قربانی هم یکی از بهترین خواننده های حوزه سنتی باشد و در چهره این هفته خبرگزاری برنا قرار گیرد.

هادی رضوی را چهره هفته اعلام می کنیم فقط به این دلیل که 80 میلیارد تومان هم برایش پول خورد است.

یادداشت: مجتبی احمدی

نظر شما