در شبکه جهانی الکوثر؛

جزیره اسرار آمیز ، مسابقه ای جدید با ساختاری نو

۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۰۳:۵۹:۰۰
کد خبر: ۸۴۶۷۰۵
جزیره اسرار آمیز ، مسابقه ای جدید با ساختاری نو
«جزیره اسرار» با نام عربی «واحة الأسرار» یک مسابقه تلفنی ویژه است که در ماه مبارک رمضان ، هر روز ساعت 17:30 به وقت تهران، به مدت 30 دقیقه به صورت زنده روی آنتن شبکه الکوثر می رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این مسابقه که نگاه ویژه ای به مخاطب نوجوان دارد، شکل اجرایی کاملا فعال و پرتحرکی دارد و اجرای مجری جوان این مسابقه «علی خلیلی» جذابیتی خاص به این برنامه بخشیده است.

«علی خلیلی» مجری عرب زبان مسابقه «واحة الأسرار» اهل سوریه بوده و در کارنامه خود سابقه بازیگری دارد و «واحة الأسرار» نخستین اجرای زنده تلویزیونی اوست.

فضای مسابقه ، گرافیکی و سه بعدی است. اما فضای اجرای برنامه در استودیو با استفاده از جلوه های ویژه و گرافیکی تولید می شود.این برنامه از فضاسازی گرافیکی خاصی پیروی می کند که در ساختار برنامه سازی زنده ، سبک نویی به حساب می آید.

علاوه بر نوع اجرای این مسابقه، یکی دیگر از نقاط ممتاز و برجسته برنامه، استفاده از لباس ها و پوشش های مختلف کشورهای عربی است که به فراخور و تناوب استفاده خواهد شد.

مخاطبان و شرکت کنندگان مسابقه عرب زبانان سراسر جهان هستند و تاکنون مخاطبانی از آلمان، اتیوپی، مغرب، ایران، سوریه و عراق در این مسابقه شرکت کرده اند و انتظار می رود تا پایان ماه مبارک رمضان حداقل از 50 کشور در این مسابقه شرکت کنند.

مسابقه «واحة الأسرار» محصولی از کودک ونوجوان شبکه الکوثر است و علی شعبانی تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد.

نظر شما