نماینده یونیسف در ایران از شتاب‌دهنده کودک‌آنلاین بازدید کرد

۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۵:۳۸:۵۲
کد خبر: ۸۵۱۹۵۶
نماینده یونیسف در ایران از شتاب‌دهنده کودک‌آنلاین بازدید کرد
دکتر ویل پارکس نماینده یونیسف در ایران با حضور در محل شتاب‌دهنده محتوای کودک (کودک آنلاین) ضمن بازدید از این شتاب‌دهنده در جریان روند تولید وب‌سری‌های ویژه کودکان قرار گرفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در این برنامه که محمد ابوالحسنی نماینده شتاب‌دهنده، حسین شیخ‌الاسلامی دبیر کمیته علمی و محتوایی کودک‌آنلاین و حدیث لزرغلامی عضو هیأت انتخاب بخش وب‌سری جشنواره، پارکس را همراهی می‌کردند، نماینده یونیسف در ایران در گفت‌وگو با صاحبان ایده، مجریان و منتورهای فعال در پروژه‌های در دست تولید این شتاب‌دهنده، با نگاه، رویکرد و تکنیک‌ هر یک از گروه‌ها در ارتباط با مخاطب کودک و نوجوان آشنا شد و به ارائه نقطه‌نظرات خود پرداخت.

نماینده صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) در ایران در پایان این دیدار که سه ساعت به طول انجامید، در جمع حاضران قرار گرفت و در سخنانی گفت: من خوشحالم که شاهد این همه خلاقیت در حوزه کودکان بودم و باید به صاحبان ایده و بانیان جشنواره تبریک گفت. دوست داشتم من هم درکنار شما کار می‌کردم اما ماهیت کار من چیز دیگری است.

او افزود: افرادی مثل شما به دنبال راهی برای کمک به کودکان هستند و پیام‌هایی را برای آن‌ها ارسال می‌کنند تا خلاقیت در آن‌ها نیز رشد کند.

پارکس گفت: زمینه‌های زیادی برای همکاری یونیسف و ایده‌پردازان وجود دارد، پس انرژی و خلاقیت‌تان را حفظ کنید و فراموش نکنید که گروه کوچکی از افراد می‌توانند دنیا را تغییر دهند.

او خطاب به جوانان فعال در عرصه تولید وب‌سری جشنواره کودک‌آنلاین گفت:  اگر شما به کارتان ادامه دهید و با کشورهای دیگر در ارتباط باشید، می‌توانید پیام‌های‌تان را به همه کودکان جهان مخابره کنید.

نماینده یونیسف در ایران در پایان گفت: شما می‌توانید با استفاده از هنر، مرزهای کشورها را به هم وصل کنید و آنچه که در این برهه دنیا به آن نیاز دارد، همکاری و تعامل است.

نخستین جشنواره فیلم کوتاه و وب سری کودک‌آنلاین به دبیری سیدجمال هادیان در چهار فاز فراخوان ایده، انتخاب ایده‌های برتر، مشارکت در تولید ایده‌ها و انتخاب تولیدات برتر برگزار می‌شود.

نظر شما