در «کتاب ۴» هفته؛

از «یادداشت‌هایی پای پنجره» علیانی تا «بازمانده» سیف الله داد

۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۸۵۲۰۸۴
از «یادداشت‌هایی پای پنجره» علیانی تا «بازمانده» سیف الله داد
برنامه «کتاب 4» که هر هفته جمعه ها ساعت 16:30 از شبکه چهار سیما به روی آنتن می رود و به مسائل حوزه کتاب و کتاب خوانی و همچنین معرفی کتاب می پردازد این هفته 10 خرداد ماه همزمان با روز قدس به موضوع فلسطین می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه که دارای بخش های گوناگون همچون این چهار کتاب، سینما اقتباس، مصاحبه، معرفی کتاب از فضای مجازی و .... است در این هفته تمامی بخش هایش به موضوع فلسطین و روز قدس اختصاص پیدا کرده است.

همچنین در بخش گپ‌وگفت به سراغ کوروش علیانی نویسنده و پژوهشگر حوزه کتاب رفته و درباره کتاب «یادداشت‌هایی پای پنجره» با نویسنده کتاب به گفتگو می‌نشیند.

«یادداشت‌های پای پنجره» دست‌نوشته‌های کوروش علیانی درباره رژیم صهیونیستی است که وی این یادداشت‌ها را در قالب یک مجلد گردآوری و انتشارات سوره مهر آن را منتشر کرده است.

شایان ذکر است در بخش «اقتباس» که هر هفته به کتاب هایی که از آن ها فیلمی اقتباس شده است پرداخته و معرفی می شود، این هفته فیلم «بازمانده» ساخته سیف الله داد که اقتباسی از کتاب غسان کفانی نویسنده مشهور فلسطینی است مورد واکاوی قرار می گیرد.

برنامه «کتاب 4» با اجرای سید فرشاد عریضی کاری از گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیما است که هم اکنون سری 23 آن جمعه ها ساعت 16:30 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

نظر شما