در پرس تی وی؛

نگاهی به جنگ تجاری میان آمریکا و چین

۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۶:۵۱:۱۰
کد خبر: ۸۵۶۹۷۸
نگاهی به جنگ تجاری میان آمریکا و چین
جنگ تجاری میان آمریکا و چین و مروری بر روابط تاریخچه روابط این دو کشور در برنامه این هفته «شکاف اقتصادی» (Economic Divide) شبکه پرس تی وی مورد بحث و گفت و گو قرار می گیرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه ضمن واکاوی تصمیم ترامپ مبنی بر وضع تعرفه بر 200 میلیارد دلار کالای چینی، به بررسی واکنش چین در قبال تصمیمات آمریکا و اقدام تلافی جویانه چینی ها از طریق اعمال تعرفه بر 60 میلیارد دلار از کالاهای وارداتی آمریکا می پردازد.

این برنامه در ادامه با مروری بر تاریخچه روابط اقتصادی چین و آمریکا و روابط پرتنش این دو کشور از زمان ریاست جمهوری ترامپ به واکاوی سیاست های اقتصادی ترامپ بر کسب و کارهای آمریکایی و زندگی مردم این کشور خواهد پرداخت.

نگاهی به مذاکرات تجاری میان چین و آمریکا و واکاوی ادعاهای آمریکا نسبت به عدم پایبندی چین به توافق میان دو کشور، تاثیر تنش های تجاری میان آمریکا و چین بر وضعیت اقتصادی جهان و تاثیر جنگ تجاری میان آمریکا و چین بر انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 از دیگر محورهای مورد بحث در این برنامه به شمار می رود.

«شکاف اقتصادی» با اجرا و تهیه کنندگی کاوه تقوایی، ساعت 01:00 بامداد جمعه 24 خرداد از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه نیز شنبه ساعت 01:03 بامداد، یکشنبه ساعت 09:00 و 20:00 و دوشنبه ساعت 12:00 روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز