با انتشار تصویری در اینستاگرام؛

خانم بازیگر با انتشار شناسنامه اش به شایعات پایان داد!

۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۰۳:۰۱:۰۰
کد خبر: ۸۵۷۷۸۵
خانم بازیگر با انتشار شناسنامه اش به شایعات پایان داد!
شهره لرستانی با انتشار تصویری از شناسنامه اش در اینستاگرام، به تمام سوالات شخصی مخاطبان خود پاسخ داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ شهره لرستانی با انتشار تصویری از شناسنامه اش در صفحه اینستاگرام نوشت: «شناسنامه من - المثنی هم نیست نسخه اصل است دو صفحه دیگرش هم خالی است و هنوز پر نشده و هنوز وقت نکردم با شناسنامه جدید عوضش کنم...

چند نکته قابل توضیح است چون به کرات از من سوال می شود چه در ملاقات های حضوری و چه فضای مجازی- خصوصا که در برخی سایت ها خبر ازدواج من!! و حتی بچه های من آمده که برای خودم هم جالب بود!!

نکته ها:

١- من هرگز ازدواج نکرده ام هیچوقت تا به امروز

٢-من متولد تهران هستم و پدر و مادر و قوم وخویشان و اجداد و پیشینه ام لرستان زیسته اند.

٣-تا چند روز دیگر - یعنی اخر خرداد ٥٣ ساله می شوم - و از میزان وقتی که حروم کردم و صرف رشد شخصی خودم نشد بسیار متاسفم.

٤- تا یادم میاید آدمی هستم با اعتقادات عمیق و باورهای پاک به خداوند و کاینات و چرخه انرژی ها در جهان هستی.... به تمام مقدسین و کسانی که برای دریافت حقیقت تلاش کردند احترام قایلم ... با امام حسین (ع) عهدی دارم بزرگ و...نمی توانم در برابر بی عدالتی های اجتماع بی تفاوت باشم.

32 سال فعالیت فرهنگی هنری دانشگاهی و مدیریتی و.... در کارنامه ام هست. با این همه در هیچ فرقه یا حزب یا دسته بندی یا باندی نبوده و نیستم .

هرچند بواسطه شغلم که در اصل خود را نویسنده و کارگردان می دانم همه جور مطالعات، و حضور اجتماعی و شرکت در آیین ها و مراسم و سفرهای گونه گون به قصد آشنایی با دیدگاه های مختلف داشته و دارم.... شیفته اشعار مولانا هستم و با فضای معنوی اشعار و داستان هایش خو گرفته ام.

من یک هنرمند مستقل هستم و به حیات وحش و حیوانات عشق می ورزم و به قوم لر که خواستگاه فرهنگی من است افتخار می کنم و معتقدم دیار لرستان پر از استعدادهای درخشانی است که پرورش نیافته و نادیده گرفته شده اند.

با این همه عشق دین و میهن، انسانی می اندیشم و تمام جهان را سرزمین خودم می دانم و برای صلح جهانی و رفاه و امنیت، برای تمام مردم در سراسر دنیا هر روز دعا می کنم....

از تنها چیزی که بیزارم: دروغ و دروغگویانند و در زندگی شخصی و کاری هم همیشه صداقت داشته ام و به داشتن صداقت (هرچند مانع پیشرفتم شده) به خود می بالم.

نظر شما