حسن مصطفوی:

سیمرغ بلورین حق مدیران تولید است!

۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۰۴:۵۸:۰۰
کد خبر: ۸۵۸۴۹۰
سیمرغ بلورین حق مدیران تولید است!
حسن مصطفوی با تأکید بر اهمیت جایگاه مدیر تولید در ساخت یک اثر سینمایی خواستار اضافه شدن جایزه مدیر تولید در جشنواره فیلم فجر شد.

حسن مصطفوی، مدیرتولید سینمای ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: شب گذشته مدیران تولید جشن باشکوهی برگزار کردند که افراد بسیاری اعم از هنرمندان و مسئولان در این جشن حضور داشتند و هجدهمین جشن مدیران تولید جشنی باشکوه بود.

مصطفوی خاطرنشان کرد: حضور چهره‌های معتبر عالم هنر و مسئولان مختلف نشان از اعتبار این جشن دارد. من همیشه معتقد بودم مدیر تولید قلب گروه تولید یک اثر سینمایی است و برنامه‌ریز مغز آن، اما نمی‌دانم درحالیکه مدیر تولید اولین نفری است که به پروژه اضافه می‌شود و آخرین نفری است که از پروژه کنار می‌رود، چرا مدیر تولید را جزو کارهای هنری نمی‌دانند؟

وی افزود: از نظر من می‌توان یک جایزه سیمرغ طلایی برای مدیر تولید در جشنواره فیلم فجر در نظر گرفت و این حق کسانی است که در این عرصه زحمت می‌کشند اما نمی‌دانم چرا مسئولان مربوطه برای در نظر گرفتن چنین جایزه‌ای برنامه ندارند و آن را جدی نمی‌گیرند.

مدیرتولید سریال «شهرزاد» در ادامه با اشاره به مشکلات تولید با توجه به نوسانات ارزی گفت: نوسانات ارزی در دستمزد عوامل تولید و اجاره تجهیزات تأثیرگذار بوده و به شدت هزینه‌ها را بالا برده که منجر به ایجاد مشکلاتی شده است که بعضاً اگر یک مدیر تولید نتواند این مسائل را مدیریت کند در کیفیت اثر نیز تأثیرگذار خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز