بازیگری که از «تسخیرشدگی» آمد؛

جایگزین جانی دپ در «نامرئی» مشخص شد

۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۲:۵۸:۳۳
کد خبر: ۸۶۹۹۰۳
جایگزین جانی دپ در «نامرئی» مشخص شد
اولیور جکسون کوهن به عنوان بازیگر نقش اصلی «مرد نامرئی» انتخاب شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ بازیگر فیلم «تسخیرشدگی؛ عمارت هیل» به گروه بازیگران پروژه جدید بلوم‌هاوس-یونیورسال پیکچرز پیوست و نقش اصلی این پروژه را ایفا خوادهد کرد.

«مرد نامرئی» با الهام از فیلم کلاسیکی با شخصیت هیولایی ساخته می‌شود و نخستین بار در قالب فیلمی در سال ۱۹۳۳ ساخته شده و کلود رینس در نقش اصلی دیده شده است.

این فیلم اقتباسی جدید از رمان علمی-تخیلی اچ. جی.ولز است، درباره شیمی‌دانی است که موفق به کشف اسرار نامرئی شدن می‌شود و این خاصیت را در هنگام ترکیب کردن مواد مختلف پیدا می‌کند.

برای ایفای نقش مرد نامرئی ابتدا جانی دپ با کمپانی یونیورسال قراردادی امضا کرد اما چندی پیش اعلام شد حضور او در این پروژه منتفی شده است.

الیزابت ماس، آلدیس هوج، هریت دیر و استورم رید دیگر بازیگران این فیلم که قرار است در سیدنی استرالیا در اواخر همین ماه جلوی دوربین برود، خواهند بود.

فیلمنامه این تریلر را لی وانِل می‌نویسد و خودش آن را کارگردانی می‌کند. وی که تهیه‌کننده اجرایی فیلم هم خواهد بود، کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی اجرایی تریلر علمی تخیلی «آپ‌گرید» را در سال ۲۰۱۸ انجام داد و نویسنده و تهیه کننده «توطئه‌آمیز: آخرین کلید» بود.

جکسون کوهن بازیگر نقش لوک کرین در سریال نتفلیکس با عنوان «تسخیرشدگی: عمارت هیل» بود که قرار است فصل دومش هم تهیه شود. وی در سریال «دراکولا» که در سال ۲۰۱۳ ساخته شد هم بازیگر نقش جاناتان هارکر بود.

این بازیگر متولد  ۲۴ اکتبر ۱۹۸۶ است. از دیگر فیلم‌های معروف او می‌توان به فیلم‌های «سریع‌تر» و «کلاغ» اشاره کرد.

نظر شما