میترا حجار با تپلی و من

۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۲:۴۵:۵۳
کد خبر: ۸۷۰۱۱۰
میترا حجار  با تپلی و من
«تپلی و من» هشتمین فیلم سینمایی حسین قناعت که درون‌مایه‌ای شاد اما روانشناسانه دارد، از چهارشنبه این هفته (۲۶تیر) اکران می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «تپلی و من» عنوان آخرین ساخته حسین قناعت است و هشتمین فیلم او پس از «لازانیا» است، این فیلم درون مایه‌ای متفاوت نسبت به تجربیات قبلی قناعت دارد و از روز چهارشنبه به اکران عمومی درخواهد آمد.

«تپلی و من» مضمونی خانوادگی با تم شاد اما روانشناسانه دارد که به اختلالات شخصیتی افراد با نگاهی به آسیب‌های دوره نوجوانی می‌پردازد و در آن سعی شده علاوه بر وجود جذابیت برای کودکان و نوجوانان، حرف‌هایی با پدر و مادرها و بزرگسالان نیز داشته باشد.

در این فیلم حسن معجونی، میتراحجار، یوسف تیموری، سیروس گرجستانی، نادر سلیمانی ورامین ناصر نصیر، سامیار محمدی، مرتضی زارع، عباس محبوب و حسین پوراسماعیل بازی کرده‌اند.

تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی فیلم برعهده حسین قناعت است و سرمایه گذاران آن بنیاد سینمایی فارابی، حسین پوراسماعیل و حسین قناعت هستند.

«تپلی و من» برنده پروانه زرین بهترین بازیگر کودک از سی و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی کودک نوجوان اصفهان در سال۱۳۹۷ شد.

در خلاصه این فیلم آمده است: زندگی رامین ، فیلم‌نامه‌نویس ۴۰ ساله‌ تنها و ناموفق با ورود پسری ۸ ساله به نام تپلی دگرگون می‌شود. چهره‌ی تپلی اما برای مرد بیش از حد آشناست ...

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز