در آستانه میلاد هشتمین نور ولایت ؛

« ابر کرم» بر اردوزبانان بیننده سحر می‌بارد

۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۶:۰۳:۲۸
کد خبر: ۸۷۰۲۸۱
« ابر کرم» بر اردوزبانان بیننده سحر می‌بارد
به مناسبت میلاد امام رضا (ع)، کانال اردوی شبکه جهانی سحر ویژه برنامه ای با عنوان «ابر کرم» را امروز و فردا برای مخاطبان و عاشقان شمس الشموس پخش می کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در ایام دهه کرامت ویژه‌ برنامه‌ای با عنوان «اَبر کَرَم» از آنتن شبکه امام رضا(ع) پخش می شود که مخاطبان بسیاری را از راه دور و نزدیک گرد خود جمع کرده است. 

این برنامه با 7 دوربین پوشش داده می‌شود و ضمن بهره‌مندی از سخنان دو خطیب حرم و میهمان این برنامه حجت‌الاسلام والمسلمین نور عین حیدر و سید محمد عباس نقوی پای صحبت و گفت و گوی بسیاری از زائران اردو زبان در رواق کوثر می‌نشیند. 

«ابر کرم» در قالب 11 ویژه‌برنامه پیش‌بینی شده است که 9 قسمت آن به صورت ویژه از شبکه امام رضا(ع) از آغاز دهه کرامت پخش شد و دو قسمت آن به صورت مشترک با شبکه اردوی سحر امشب و فردا شب بر روی آنتن کانال اردو  می‌رود.

سید حسام الدین مهاجری؛ تهیه‌کننده این برنامه با اشاره به ارادت غیرقابل وصف مسلمانان شبه قاره هند و پاکستان به امام رضا(ع)  گفت: این حس منحصر به شیعیان نیست و در حرم مطهر رضوی شاهدیم بسیاری از اهل سنت مرید علی‌بن موسی‌الرضا(ع) هستند از این رو نشان دادن یک قاب کوچک از این بارگاه منور برای آن‌ها بسیار ارزشمند است .

مهاجری با اشاره به دریافت بازخوردهای بسیار از بینندگان این برنامه تصریح کرد : امکانات ویژه از جمله اختصاص یک رواق به زائران اردو زبان در حرم مطهر رضوی  و  فراهم کردن بستر زیارت از راه دور از جمله اقدامات آستان قدس رضوی در راستای تکریم آنان است به گونه‌ای که جلوه ایران و ایرانی را از منظر آن‌ها بسیار مهربان و با ارزش  کرده است.

ویژه برنامه دهه کرامت «ابر کرم» در شب و روز ولادت حضرت امام رضا علیه السلام امروز ساعت 19:30 به وقت تهران از کانال اردو پخش می شود و تا ساعت 20:20 ادامه دارد.

این برنامه فردا یکشنبه بیست و سوم تیرماه نیز از  ساعت 11 تا 11:50 مهمان خانه های اردوزبانان خواهد بود.

«ابر کرم»  عصر روز میلاد مسعود امام رضا (ع) نیز از ساعت 19:30 تا 20:20 دقیقه به وقت تهران از کانال اردو پخش می شود.

« ابر کرم» با اجرای سید باقررضا کاظمی و گزارشگری سیدحسام الدین مهاجری از آنتن کانال اردو پخش می شود.

این برنامه شامل شعرخوانی ، صلوات خاصه، گفت و گو با خطیب حرم سیدعباس تقوی و گزارش های محیطی از زائرین خارجی و پاکستانی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز