از کانال اردوی شبکه جهانی سحر؛

«متولد ۶۵» فیلمی با نگاهی به مشکلات جوانان دهه ۶۰

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۵:۰۷:۰۲
کد خبر: ۸۷۳۹۹۶
«متولد ۶۵» فیلمی با نگاهی به مشکلات جوانان دهه ۶۰
فیلم سینمایی «متولد ۶۵» نخستین ساخته مجید توکلی امشب از کانال اردو ی شبکه جهانی سحر پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، فیلم سینمایی «متولد ۶۵» محصول سال 1393 است که درخصوص مسائل و مشکلات نسل دهه شصت است که در جدول کنداکتور امروز سی ام تیرماه کانال اردو ی شبکه جهانی سحر قرار گرفت.

فیلم «متولد ۶۵» فضای اجتماعی-عاشقانه دارد و داستان دختر و پسر جوانی را روایت می‌کند که با رؤیای پولدار شدن، خود را به جای شخصیت‌های مختلف اجتماعی جا می‌زنند و از این طریق می‌خواهند به خواسته‌های خود برسند. آنها به طور اتفاقی به عنوان خریدار به ساختمانی مراجعه می‌کنند، ولی در ادامه این شوخی به عنوان فرزند یک کلاهبردار توسط صاحبخانه به گروگان گرفته می شوند.

پدرام شریفی، هنگامه حمیدزاده، مریم سعادت، احسان امانی، علیرضا استادی، کامران ملکی، آنا نعمتی، مهتاب ثروتی و... در این فیلم سینمایی مقابل دوربین مسعود سلامی بازی کردند.

پالیز شاه‌محمدی موسیقی متن این فیلم را ساخت و سپیده عبدالوهاب این اثر را تدوین کرد.

«متولد ۶۵» محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است و در بخش نگاه نو سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.این فیلم را زهر مشهدی فراهانی برای کانال اردو زبانگردانی کرده است.

فیلم سینمایی «متولد ۶۵» امشب ساعت 21:55 دقیقه به وقت تهران پخش می شود و تکرار آن فردا در آخرین روز تیرماه ساعت 3:04 دقیقه بامداد و 8:40 دقیقه صبح خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز