چهره ها در هفته ای که گذشت؛

بدشانسی بازیگر زن/هفته ای به کام ژاله علو/اقدام قابل تقدیر مجید صالحی/دست رد مرد میلیاردر بر سینه استاد /خیابانی خوشبخت می شود/دستمزد پردردسر پژمان

۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۰۸:۳۲:۴۷
کد خبر: ۸۸۱۸۷۶
بدشانسی بازیگر زن/هفته ای به کام ژاله علو/اقدام قابل تقدیر مجید صالحی/دست رد مرد میلیاردر بر سینه استاد /خیابانی خوشبخت می شود/دستمزد پردردسر پژمان
مجتبی احمدی_دبیر سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا

در هفته پر سر و صدای گذشته مرتضی عقیلی فرزندش را از دست داد تا دوباره به راس اخبار برگردد. این اتفاق در کنار دیگر ماجراهای هفته گذشته چهره های خبرساز خبرگزاری برنا را تشکیل می دهد.

علی نصیریان در مصاحبه ای خبر از قول و قرار شفاهی اش با داریوش مهرجویی داد تا همکاری آنها در هاله ای از ابهام باشد.

مسعود کیمیایی که قرار بود فیلم جدیدش را با رنجکشان کار کند با مصاحبه ای از رنجکشان سوپرایز شد. مرد میلیاردر دنیای سرمایه گذاری می گوید برای استاد احترام بسیاری قائلم شاید در فضای دیگری و در فرصت دیگری این همکاری اتفاق بیاقتد.

در گذشت حسین محب اهری در پایان قسمت چهاردهم سریال «سالهای دور از خانه» اقدام قابل تقدیر مجید صالحی بود تا او هم یکی از چهره های برگزیده خبرگزاری برنا باشد.

تولد ژاله علو در هفته ای که گذشت با تبریک های بسیاری از سوی خانواده تئاتر، سینما و تلویزیون و البته رادیو در شبکه های مختلف مجازی و اجتماعی همراه بود. این زن مردادی که یکی از نامداران عرصه رادیو و دوبلاژ است با سریال «روزی روزگاری» در کنار مرحوم خسرو شکیبایی درخشید اما در هفته ای که گذشت نود و دو ساله شد.

حسام نواب صفوی از اتفاقات عجیب و غریب پرونده دانشگاه علوم تحقیقات پرده برداری کرد تا در واقع این هنرمند به موازات حرفه تخصصی اش دغدغه اجتماعی را رونمایی کند.

ستاره اسکندری را باید بدشانس هفته گذشته بدانیم چراکه در اخبار داشتیم او عامل عدم پخش سریال «گیله وا» است. اگرچه این حرف و حدیث در حد شایعه باقی می ماند و قطعا این سریال روی آنتن می رود اما بی تردید این بازیگر باسابقه تئاتر، سینما و تلویزیون به دلیل اتفاقی که در سفر ترکیه رخ داد درگیر اتفاقاتی شد که درخور جایگاه این هنرمند نبود. اگرچه بسیاری از همکارانش در حمایت از او در فضاهای مختلف اظهارات دلگرم کننده داشتند.

جواد خیابانی به شبکه سه بازگشت. او با گزارش مسابقه منچستر یونایتد و آث میلان بعد از مدت ها به شبکه متبوعش بازگشت و البته با گفت و گویی که با برنامه اینترنتی «آنتن» داشت از بازگشت عادل فردوسی پور خبر داد تا خودش یکی از چهره های این هفته خبرگزاری برنا باشد.

پژمان جمشیدی هفته گذشته مصاحبه ای عجیب داشت تا دستمزدهای او در فیلم ها و سریال های مختلف سوژه رسانه های مختلف شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز