پخش مستند «میراث ماندگار» از شبکه هیسپان تی وی؛

معرفی شخصیت علامه جعفری به مخاطبان آمریکای لاتین

۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۲۰:۱۷:۵۱
کد خبر: ۸۸۴۷۹۹
معرفی شخصیت علامه جعفری به مخاطبان آمریکای لاتین
مستند «میراث ماندگار» با نگاهی به زندگی دانشمند و عالم اسلامی ایرانی علامه جعفری فردا پنجشنبه 24 مرداد از شبکه هیسپان تی وی پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مستند «میراث ماندگار» زندگی علامه محمد تقی جعفری را نمایش می دهد و برش هایی از زندگی این دانشمند و محقق صاحب نام جهان اسلام در دوران معاصر را به تصویر می کشد.

بر اساس این گزارش؛ علامه جعفری پژوهشگری بینظیر درباره مسائل انسان شناسی و هستی شناسی بوده است، او برای شناخت انسان به سراغ متون غربی نیز رفته است و تلاش می کند تا نگاه غرب به مقوله انسان را درک کند.

مستند «میراث ماندگار» علاوه بر شخصیت و سیر زندگی علامه، نگاه انسان شناسانه استاد و نگاه او به مولانا و اشعارش را به تصویر میکشد همچنین نقل خاطرات دوستان و نزدیکان و گفتگو پیرامون علاقه ها، افکار و شخصیت استاد بخش های مختلف این مستند است.

«میراث ماندگار» مستندی است به کارگردانی مریم فرهنگ که برای نخستین بار از شبکه پرس تی وی پخش شد و فردا پنجشنبه 24 مرداد ساعت 8:30 به صورت زبانگردانی برای مخاطبان اسپانیایی زبان پخش می شود. بازپخش این مستند در همان روز و در ساعات 15:30، 21:30 به روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز