به نویسندگی امیر وفایی؛

نگارش سریال ماه رمضانی شبکه یک به قسمت ششم رسید

۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۰۸:۵۶:۰۰
کد خبر: ۸۸۵۱۲۹
نگارش سریال ماه رمضانی شبکه یک به قسمت ششم رسید
نگارش فصل دوم سریال «نون.خ» به کارگردانی سعید آقاخانی قسمت ششم رسید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ فصل اول سریال «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی در ۱۶ قسمت ۵۰ دقیقه ای برای پخش در ایام نوروز ۹۸ از شبکه یک سیما تولید شد و در شرایطی که بنا بود فصل دوم آن نیز در نوروز روی آنتن برود، اما به دلیل جایگزینی «پایتخت۶»، پخش «نون.خ» به ماه رمضان سال ۹۹ رسید.

این روزها نگارش فصل دوم از این مجموعه به قسمت ششم رسیده است و قرار است بازیگران اصلی که در فصل گذشته حضور داشتند، در این فصل نیز به ایفای نقش بپردازند.

عوامل سازنده منتظرند تا نگارش فیلمنامه به پایان برسد تا با توجه به نقش های اضافه شده افراد دیگری را برای همکاری در این پروژه دعوت کنند. همچنن احتمال دارد که فیلمبرداری از شهر کرمانشاه آغاز شود اما هنوز چیزی قطعی نیست.

نویسندگی سریال «نون خ» به عهده امیر وفایی است که پیش از این نویسندگی برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری را بر عهده داشته است. او این روزها مشغول طراحی و نگارش فصل دو این سریال رمضانی است و قرار بر این است تا ۲۵ قسمت از این سریال برای رمضان سال آینده تولید و از شبکه یک سیما پخش شود.

سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، علی صادقی، فریده سپاه‌منصور، هومن‌ حاجی‌عبداللهی، نعیمه نظام‌دوست، سیروس میمنت، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، شیدا یوسفی، ندا قاسمی، محمد زارع‌زاده، عابدین رضایی، حسین مرادی، نسرین مرادی، هدیه بازوند، صبا ایزدپناه، وحید قاضی زاهد، سیروس سپهری، سیاوش مفیدی و… در فصل اول به عنوان بازیگر سریال «نون.خ» حضور داشتند.

نظر شما