فرزاد موتمن:

«سراسر شب» فیلم مورد علاقه من است

۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۶:۵۶:۰۰
کد خبر: ۸۸۶۰۱۳
«سراسر شب» فیلم مورد علاقه من است
فرزاد موتمن با اشاره به اینکه در تلاش است تا فیلم سینمایی «سراسر شب» را به زودی اکران کند از علاقه‌اش به این فیلم سینمایی گفت.

فرزاد موتمن کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: در تلاش برای فراهم شدن شرایط اکران فیلم سینمایی «سراسر شب» هستیم و تمام تلاشم را برای بهتر دیده شدن این فیلم به کار بسته و امیدوارم مردم از «سراسر شب» استقبال کنند.

موتمن خاطرنشان کرد: «سراسر شب» برای من فیلم بسیار عزیزی است و ویژگی هایی دارد که برای من به اثری متفاوت تبدیل شده. فیلمنامه این اثر را خودم با یکی از دوستانم نوشتم و فکر می‌کنم «سراسر شب» نزدیک‌ترین فیلم به آن چیزی است که دنبالش بودم و از فیلم در ذهن دارم و به آن فکر می‌کنم.

کارگردان فیلم سینمایی «شبهای روشن» اظهار داشت: فکر می‌کنم مردم نیز «سراسر شب» را دوست داشته باشند و از آن استقبال کنند، تمام تلاشم را برای اینکه «سراسر شب» به فیلمی دیدنی و جذاب تبدیل شود به کار بستم.

گفتنی است فرزاد موتمن پیش از این فیلم‌های سینمایی «باج‌خور»، «پوپک و مش ماشاالله»، «خداحافظی طولانی» و «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» را به عنوان کارگردان ساخته و در کارنامه خود دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز