چهره ها در هفته ای که گذشت؛

نوید، پریناز، فرهاد، سارا، فرشته و دیگران.../ دلبری بزرگ آقا از شهرزاد/ ناراحتی بعضی‌ها از حضور عادل در جشن سینما/ سفر به ونیز متری شیش و نیم!

۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۰۵:۵۷:۰۰
کد خبر: ۸۹۴۱۴۲
نوید، پریناز، فرهاد، سارا، فرشته و دیگران.../ دلبری بزرگ آقا از شهرزاد/ ناراحتی بعضی‌ها از حضور عادل در جشن سینما/ سفر به ونیز متری شیش و نیم!
مجتبی احمدی؛ دبیر گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا

مهم‌ترین اتفاق سینمایی هفته گذشته برگزاری جشن خانه سینما بود که با آمار و ارقامی نزدیک به آنچه در ذهن همه بود، در انتخاب بهترین ها اتفاق افتاد. فرهاد اصلانی بهترین بازیگر مکمل شد تا به سبک مدیری خدا را شکر کند. نوید محمدزاده که سرخپوستی اش  این روز ها بر همگان ثابت شده و اتفاقا هفته گذشته شاهد تساوی تیم محبوبش استقلال با رنگ آبی بود بهترین بازیگر مرد جشنواره شد و جایزه اش را  هم به فریدون گله تقدیم کرد.

پریناز ایزدیار جشن تولدش را با خانواده سینما جشن گرفت تا یکی دیگر از چهره های جشن خانه سینما باشد. سارا بهرامی برای فیلم «سرکوب» جایزه گرفت. فرشته صدر عرفایی با بازی ویژه اش در فیلم نرگس آبیار جایزه بهترین بازیگر زن مکمل را گرفت تا چهره های سینمایی این هفته خبرگزاری برنا همگی از جشن سینما انتخاب شوند.

عادل فردوسی‌پور روی صحنه رفت تا جایزه نوید محمدزاده را بدهد تا در طول هفته خیلی‌ها حضور او را برنتابند و به شیوه‌های مختلف به حضور او در جشن انتقاد کنند، درحالی که فردوسی‌پور شاید بیش از خانواده ورزش در سینما محبوب باشد.

اگرچه این روزها «متری شیش و نیم» در ونیز آقایی می‌کند و سعید روستایی و تیمش مورد تقدیر و تشویق قرار می گیرند و عکس ها و تصاویر متری شیش و نیمی ها در فضای مجازی می چرخد اما بی تردید حضور فیلم «یه وا» به کارگردانی آناهید آباد هم در جشنواره ونیز قابل توجه است.

رضا صادقی دچار حادثه شد تا کنسرت 8 شهریور کنسل شود. اتفاقی که اگرچه در حد یک حادثه بود اما باعث شد بهای بلیت تماشاگران به حسابشان عودت داده شود.

قسمت دوم سریال «مانکن» وارد بازار شد و نکته جالبی که درمورد این سریال به خصوص در قسمت دوم توجه مخاطب را جلب کرد، بازی فرزاد فرزین در نقش «بهرام» بود که همچون وصله ای ناچسب به سریال، ذهن مخاطبان این مجموعه در نمایش خانگی و حتی طرفداران این خواننده محبوب پاپ را درگیر کرد. به هر حال فرزاد فرزین در قسمت دوم سریال «مانکن» نتوانست در بازیگری نمره قابل قبولی بگیرد. اگرچه صدای او در ترانه های این مجموعه تلویزیونی مثل همیشه طرفداران خودش را دارد.

عمو فردوس «شهرک الفبا» هفته گذشته نیز چهره هفته خبرگزاری برنا بود اما نمی توانیم از او یاد نکنیم، چراکه حال عمومی اش خوب نیست و از طرفداران هنر خواسته برای سلامتی اش دعا کنند.

دیدار هفته گذشته علی نصیریان و ترانه علیدوستی در یادبود داوود رشیدی این هفته در شبکه های مختلف مجازی با استقبال مواجه شد. نصیریان از بازی ترانه تمجید کرد و علیدوستی اعلام کرد در طول مدت تصویربرداری سریال «شهرزاد» نتوانستم از آقای نصیریان بخواهم که با ایشان عکس بگیرم اما امروز با موبایلم آمدم تا با استاد نصیریان عکس بگیرم.

رخشان بنی اعتماد در حمایت از نوشین جعفری عکاس سینما و تئاتر توئیت کرد تا سردمدار حمایت خانواده هنر از این عکاس باشد.

در جشن خانه سینما از محمد متوسلانی، عنایت بخشی، بهمن فرمان آرا، مسعود ولدبیگی، اسحاق خانزاده، اصغر رفیعی جم، ژاله علو، ناصر تقوایی، منوچهر اولیایی و علی مزینانی تقدیر شد تا آنها هم چهره های این هفته ما باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز