همت بلند عاشورایی یک هنرمند ارمنی!

۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۰۵:۰۱:۰۰
کد خبر: ۸۹۵۹۰۴
همت بلند عاشورایی یک هنرمند ارمنی!
لوریس چکناواریان هنرمند ارمنی اعلام کرده است که یک اثر موسیقیایی برای امام حسین(ع) نوشته و قرار است به زودی آن را منتشر کند. جبار آذین منتقد سینما و تلویزیون با تحسین این هنرمند مطلبی منتشر کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ جبار آذین منتقد سینما و تلویزیون در صفحه شخصی اش نوشت: لوریس چکناواریان، چهره شناخته شده و قابل احترام موسیقی کشور، با ابراز علاقه به امام حسین علیه السلام، عنوان کرده است که یک اثر بزرگ موسیقایی برای سالار شهیدان کربلا نوشته که به زودی آن را منتشر می کند.

با درود و سپاس از همت والا و عاشورایی این هنرمند ارزنده و هموطن ارمنی، گفتنی است، این اقدام ارزشمند هنری در شرایطی اجرایی می شود که نامدیران و هنرمندنماهای کاسب سینما و تلویزیون که عنوان مسلمانی را هم یدک می کشند، همچنان به خود، خودی ها و جیب و کیسه و سوداگری مشغول اند و با پشت کردن به فرهنگ و باورها وآیین های ملی و مردمی و دینی، به ناکجاآباد می روند.

در اوضاع نابسامان فرهنگ و هنر که منافع طلبی و جدال های سیاسی و مقام وثروت و صندلی دوستی، آرمان ها و ارزش ها را به زیر سلطه سرمایه سالاری و ابتذالگرایی کشیده است و هنرمندان و مدیران کاربلد و باورمند، مجال و امکان فعالیت درسیما وسینما را نمی یابند و هنرمندان ارزشی و عاشورایی و باور های دینی وارزشی جایی در فرهنگ آلوده و مسموم کشور ندارند و پرده سینما و صفحه تلویزیون از تولیدات عاشورایی خالی است، همت و علاقه یک هنرمند ارمنی در ارج نهادن و احترام به امام حسین علیه السلام و عاشورا، شایسته توجه، قدردانی و تحسین است.

راستی چکناواریان ها از بعضی هنرمندان و مدیران فرهنگی مدعی، عاشورایی وحسینی تر نیستند؟

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز