سه بار سکته به خاطر سریال مختارنامه

۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۰۶:۱۴:۱۲
کد خبر: ۸۹۶۱۷۵
سه بار سکته به خاطر سریال مختارنامه
محمود فلاح طی یک گفت‌وگو از ساخت سریال «مختارنامه» گفت و تأکید کرد که برای ساخت این سریال 25 میلیارد هزینه شده است.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا، محمود فلاح تهیه کننده سریال مختارنامه درباره ساخت این سریال گفت : نمی دانم تا به حال چند بار این سریال از تلویزیون پخش شده است. اما این را می دانم که دیگر تبدیل به پر تکرارترین سریال تلویزیون شده است. خود من هر بار این سریال را می بینم سیر نمی شوم و فکر می کنم که هر بار سریال از تلویزیون پخش می شود هنوز مخاطبان آن را با عشق و علاقه می بینند که برایم ارزشمند است و خدا را شکر می کنم که مردم «مختارنامه» را دوست داشته و دارند و با عشق آن را دنبال می کنند. همیشه فکر می‌کنم بزرگترین سعادتی که در زندگی نصیبم شده همین ساخت «مختارنامه» بوده است. سریال را با عشق ساختیم و خدا را شکر در طول زمان ساخت خون از دماغ کسی نیامد. همیشه فکر می‌کنم نیروی ماورایی در همه این سالها مراقب ما بود و به نوعی بیمه شده بودیم.

مروز دیگر جزییات هزینه های تولید سریال و دستمزدها مشخص شده و تقریبا حالا شاید رسما اعلام نشده باشد ولی در جاهای مختلف بیان شده است. امروز دیگر نمی توان «مختارنامه» را با توجه به این شرایط ساخت. زمانی که سریال تولید شد رقمی حدود ۲۵ میلیارد برای ساخت سریال هزینه کردیم که بخشی از آن متعلق به دستمزدها بود و بخشی از آن هم هزینه ساخت دکورهای مختلف در شهرهای مختلف شد. چندین بار هم اعلام شد که دستمزدهای بازیگران چطور پرداخت شده و مثلا همه می دانند که آن زمان فریبرز عرب نیا در مجموع ۵۰۰ میلیون تومان برای بازی در مختارنامه دستمزد گرفت. اما الان دیگر نمی‌توان همین سریال مختارنامه را با آن شرایط تولید کرد. چون شرایط بسیار سخت شده است. هزینه های تولید عجیب و غریب و سرسام آور شده و قطعا چندین برابر بودجه مجموعه «مختارنامه» برای تولید سریال هایی در سطح مختارنامه نیاز است. تازه این درحالی است که دستمزد بازیگران به نسبت هزینه های تولید خیلی بالا نرفته است.

وقتی سریال کلید خورد ۶۲ سالم بود و وقتی تمام شد دیگر هفتاد ساله بودم. کار تولید سریال بسیار سخت بود و سر ساخت سریال مختارنامه سه بار سکته کردم. حتی عمل باز قلب هم داشتم اما محکم می گویم که این سریال با عشق بسیاری ساخته شد و هر بار که سریال را می بینم فکر می کنم که می‌شد به موارد دیگری هم پرداخت که توجه نشده است. اما خدا را شکر می‌کنم که این سعادت شامل حال ما شد و تولید مجموعه فاخر «مختارنامه» در کارنامه ما ثبت شد.

منبع: فارس

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز