چهره ها در هفته ای که گذشت؛

هدیه تهرانی برای نقشی که بازی نکرد چهره شد!/ مختارنامه و فریبرز عرب‌نیا پرمخاطب‌ترین‌های دهه محرم/ سلبریتی‌ها پای دیگ نذری!

۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۰۶:۱۱:۰۰
کد خبر: ۸۹۶۳۲۷
هدیه تهرانی برای نقشی که بازی نکرد چهره شد!/ مختارنامه و فریبرز عرب‌نیا پرمخاطب‌ترین‌های دهه محرم/ سلبریتی‌ها پای دیگ نذری!
مجتبی احمدی- دبیر گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا

هفته گذشته فیلم سینمایی «روز واقعه» نوشته ماندگار بهرام بیضایی به کارگردانی شهرام اسدی مجددا راس اخبار سینمایی قرار گرفت تا پرده از رازی که تا به امروز گشوده نشده بود برداشته شود. هدیه تهرانی قرار بود با این فیلم پای به عرصه سینما بگذارد اما بعد از گذراندن مراحل گریم و حتی تست لباس برای بازی در این فیلم، به یکباره به دلایلی که از سوی خودش شرایط خانوادگی اعلام شد از حضور در این فیلم انصراف داد تا لادن مستوفی رو در روی علیرضا شجاع نوری ایفای نقش کند.

ماجرای هدیه تهرانی و توضیحات شهرام اسدی، کارگردان فیلم و خاطره‌ای که از این ماجرا با مرحوم عزت‌الله انتظامی باقی مانده، سبب شد هر سه را به عنوان چهره‌های هفته خبرگزاری برنا انتخاب کنیم.

عزت‌الله انتظامی با دیدن تست گریم و لباس هدیه تهرانی از کارگردان می‌خواهد تا به او فرصت دهد تهرانی را برای بازی در این فیلم راضی کند اما در آن دوره این اتفاق رخ نمی‌دهد تا لادن مستوفی همکاری‌اش را با شهرام اسدی کلید بزند.

محمود فلاح، یکی از باسابقه‌ترین تهیه کنندگان رسانه ملی که سریال ماندگار «مختارنامه» را به کارگردانی داوود میرباقری تهیه کرد، از دو اتفاق ویژه در طول ساخت این مجموعه تلویزیونی یاد می کند. او در طول ساخت این سریال سه بار سکته می‌کند و نکته دیگر اینکه از این موضوع خبر می‌دهد که سکانس مربوط به شهادت حضرت ابوالفضل(ع) در سریال مختار خواسته شخص عزت‌الله ضرغامی بود که می‌تواند با بازسازی مجدد روی آنتن برود.

عرب‌نیا، محمود فلاح، داود میرباقری و رضا رویگری در نقش کیان ایرانی این روزها که حال مناسبی هم ندارد دیگر چهره‌های هفته خبرگزاری برنا هستند. گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا برای رضا رویگری و محمود فلاح آرزوی سلامتی و طول عمر دارد.

در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی تصاویر بسیاری از چهره‌های محبوب سینمایی در فضای مجازی پیچید که مشغول عزاداری یا در کنار دیگ نذری بودند. از آن جمله می‌شود به نام‌هایی چون مهران غفوریان، نیوشا ضیغمی، سیاوش خیرابی، بهنوش بختیاری، حامد همایون، سحر قریشی و.. اشاره کرد.

متری شیش و نیمی‌ها در ونیز به‌رغم تشویق منتقدان دست خالی ماندند اما تاریخ سینمای ایران در روز سینما از کنار نام این فیلم به راحتی عبور نمی‌کند.

نظر شما