چهره ها در هفته ای که گذشت؛

انتقام در فضای مجازی/ سوءتفاهم برای مهناز افشار/ سعید آقاخانی کارگردانی که بازیگرتر است/ نقی معمولی افغانی می شود/ سوتی جناب سرهنگ!

۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۰۶:۰۳:۰۰
کد خبر: ۸۹۹۵۵۸
انتقام در فضای مجازی/ سوءتفاهم برای مهناز افشار/ سعید آقاخانی کارگردانی که بازیگرتر است/ نقی معمولی افغانی می شود/ سوتی جناب سرهنگ!
مجتبی احمدی- دبیر گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا

ماجرای منیژه حکمت، پگاه آهنگرانی و مهناز افشار مهم‌ترین اتفاق این روزهای شبکه‌های اجتماعی بود که اتفاقا سوژه بسیاری از خبرگزاری‌ها بود و جالب اینکه در ماهیت اصلی خود به یکدیگر مرتبط می شد اما شاهد یک سوءتفاهم بودیم که نباید به سادگی از این جدال در فضای مجازی عبور کرد. پگاه آهنگرانی با انتشار پستی از خودش به این موضوع پرداخته بود که مگر بازیگران چه کاره هستند در مورد هر چیزی نظر بدهند. مهناز افشار در جواب او با انتشار پستی گفته بود که همه حرف‌های تو را شنیدند امیدوارم مشکل ممنوع الخروجی‌ات حل شود و منیژه حکمت مادر پگاه آهنگرانی به نقل از دخترش در جواب مهناز افشار گفت برداشت تو اشتباه بوده است، این مصاحبه به یکی، دو سال قبل برمی گردد و باز مهناز افشار در جواب منیژه حکمت اینگونه گفت که خاله منیژه .... بی تردید هر سه جزو چهره‌های پُر خبر خبرگزاری برنا در هفته‌ای که گذشت بودند.

سعید آقاخانی در این سال‌ها بیش از کارگردان بودن، نشان داده بازیگری صاحب سبک است. او برای فیلم «کامیون» در جشنواره دهوک جایزه گرفت تا بعد از سیمرغی که در جشنواره فیلم فجر گرفته است این مسئله را به همه ثابت کند که در عرصه بازیگری هم توانمندی هایی دارد.

محسن تنابنده با فیلم «شکستن همزمان بیست استخوان» این روزها روی پرده سینماست به رغم اینکه توقع می‌رفت فیلم «قسم» به کارگردانی او در سینماها بیش از این حرف‌ها با اقبال مواجه شود اما با فروشی متوسط رو به رو است اما باید دید ایفای یک نقش متفاوت (در نقش یک افغانی) که توانمندی‌های او را در ادای لهجه و دیالوگ بیش از بیش ثابت کرده است در سالن سینماها با چه اقبالی مواجه خواهد بود. به هرحال تنابنده و کارنامه‌اش در عرصه بازیگری دارای جایگاهی غیرقابل کتمان هستند و بدیهی است تماشاگر سینما با دیدن او در قالبی جدید هم سوپرایز می شود.

سرهنگ علیفر بی‌تردید چهره شاخص هفته گذشته بود. اگر اسمش را گاف نگذاریم اشتباه عجیب او در هفته گذشته و ترانسفر کردن سیدجلال حسینی به لیگ اسپانیا به این زودی‌ها از خاطر علاقه‌مندان فوتبال و مخاطبان تلویزیون پاک نخواهد شد. اگرچه تصمیمی که مسئولین شبکه ورزش برای او گرفتند دور از منطق بود با این حال باید گفت اشتباه او در این سطح هم غیرقابل اغماض است.

احمدرضا درویش به انتشار نسخه قاچاق فیلمش به زبان عربی معترض بود تا این اتفاق و قاچاق کالاهای فرهنگی موضوع گزارش بسیاری از رسانه‌ها باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز