در شبکه الکوثر؛

فصل اول «ستایش» روی آنتن می رود

۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۳:۴۷:۰۳
کد خبر: ۹۰۲۴۷۸
فصل اول «ستایش» روی آنتن می رود
مجموعه تلویزیونی «ستایش» به نویسندگی سعید مطلبی و کارگردانی سعید سلطانی از شبکه الکوثر پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ داستان سریال «ستایش» قصه دختر جوانی به همین نام است که برای نجات برادرش از خطری که در پی فرار از خدمت سربازی او را تهدید می کند، به دوست برادرش طاهر فروس پناه می برد. طاهر فردوس با تمهیداتی محمد برادر ستایش را راهی مرز می کند تا از کشور خارج شود اما محمد در مرز کشته می شود و طاهر به زندان می افتد. طاهر با رضایت خانواده محمد از زندان آزاد می شود و از آنجا که طاهر مجذوب و شیفته ستایش می شود علی رغم مخالفت خانواده خود و خانواده ستایش وبا وجود عدم میل باطنی ستایش با ازدواج با طاهر رضایت می دهد. آن ها صاحب دو فرزند پسر و دختر می شوند اما همسر ستایش ....

فصل اول سریال ستایش در شبکه آی فیلم به عربی دوبله شده و برای پخش از شبکه الکوثر در 44 قسمت 50 دقیقه ای آماده پخش شده است.

داریوش ارجمند، محمود عزیزی، مهدی پاکدل، محمدمهدی سلوکی، سیما تیرانداز، زنده یاد جمشید مشایخی، گوهر خیراندیش، نرگس محمدی، شیوا خنیاگر، کریم قربانی، زهرا سعیدی، مهدی میامی، مهوش وقاری، ناصر گیتی جاه، زنده یاد کاظم افرندنیا، فرحناز منافی ظاهر، رضا ایرامنش، محمد عمرانی، آزیتا لاچینی، مریم بوبانی و جمعی دیگر از بازیگران کشورمان در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

«ستایش» از شه شنبه 2 مهر ساعت 24:00 به وقت تهران جایگزین «مختارنامه» بر روی آنتن شبکه الکوثر است.

نظر شما