چهره ها در هفته ای که گذشت؛

مهناز افشار صاحب بمب اخبار/داریوش ارجمند از «ستایش» دفاع کرد/ منوچهر هادی فیلمش را حرام کرد/ نویسنده ای که تروریست شد/بازگشت ترانه!

۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۵:۵۳:۰۰
کد خبر: ۹۰۶۱۰۸
مهناز افشار صاحب بمب اخبار/داریوش ارجمند از «ستایش» دفاع کرد/ منوچهر هادی فیلمش را حرام کرد/ نویسنده ای که تروریست شد/بازگشت ترانه!
مجتبی احمدی؛ دبیر سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا_ بی تردید طلاق مهناز افشار تمام اخبار فضای مجازی را تحت الشعاع خود قرار داده است.

هفته ای که گذشت مملو از اخبار گوناگون بود. هنوز عادل فردوسی پور در راس اخبار است و طرفداران او بی مهابا بر محمدحسین میثاقی می تازند و سریال های «ستایش»، «مرضیه» و «ترور خاموش» با نقد و بررسی های متفاوت در شبکه های مجازی و سایت ها بازدید می خورند.

نکته ای که به شدت در هفته گذشته مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت متعلق است به داریوش ارجمند که در چند گفت و گو هم از بازی خودش و تکه کلام «افتاد؟!» دفاع کرد و هم از گریم نرگس محمدی، هرچند دفاع او از منطق فاصله داشت و هیچ توجیهی را با خود به همراه نداشت.

مهناز افشار که چند ماهی است با حواشی خارج از دنیای حرفه ای زندگی اش دست و پنجه نرم می کند و کمتر روزی است که اخبار مختلف اطراف زندگی او و همسرش نچرخد و ممنوع التصویر بودنش در تلویزیون با ضرر و زیان های فیلم های اخیرش سوژه اخبار نباشد، دوشنبه شب با انتشار پستی خبر از مجرد شدنش داد و به پر بازیدیدترین اخبار رسانه ها و سایت ها تبدیل شد.

قاچاق شدن فیلم «رحمان 1400» باعث شد منوچهر هادی کارگردان این فیلم دیدن نسخه قاچاق این فیلم را حرام اعلام کند و به عنوان اولین کارگردانی که دیدن فیلمش را حرام اعلام کرده است لقب بگیرد.

امیرمهدی ژوله نویسنده ای است که مشخصا در دنیای بازیگری صاحب اقبال بیشتری شده است. او اگرچه قلم طنازانه ای دارد و سال ها همکاری اش با مهران مدیری بزرگترین شانس زندگی اش محسوب می شود اما با گریم شخصیت «بن لادن» می تواند در دنیای بازیگری ایفای یک نقش تروریست را نیز تجربه کند.

ترانه علیدوستی بعد از چهار سال به سینما برمی گردد. شهرزاد سینمای ایران که مدت ها به خاطر بازی در سریال «شهرزاد» و قبول نکردن پیشنهادات سینمای اش از پرده نقره ای دور بود، با فیلم «اورکا» به سینما برمی گردد. بدیهی است خیلی ها در انتظار دیدن او در سینما هستند و او جز بهترین های بازیگری زن در سینما محسوب می شود.

از اتفاقات ویژه هفته گذشته می توان به خبر پیش تولید سریال «بانوی عمارت2» اشاره کرد و خبر روزهای پایانی تصویربرداری سریال «خواب زده2» به کارگردانی سیروس مقدم که عجیب است هنوز فصل اول آن رونمایی نشده است. نکته جالب اینکه تمام کسانی که از زمان تولید سریال «خواب زده» خبر دارند معتقد هستند این سریال در شبکه نمایش خانگی می تواند درخشش متفاوتی داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز