بررسی «منطقه مالی» در هیسپان تی وی؛

وضعیت کار در آمریکای لاتین هر روز دلسردکننده تر می شود

۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۳:۲۸:۵۶
کد خبر: ۹۰۹۴۶۱
شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی با برنامه «منطقه مالی» به بررسی تازه ترین اخبار اقتصادی دنیا به خصوص اخبار مربوط به منطقه آمریکای لاتین می پردازد و در این قسمت از وضعیت دلسردکننده کار در آمریکای لاتین می گوید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سازمان توسعه صنعتی ملل متحد و سازمان بین المللی کار در شهر لیما، اعلام کرده که آمار بیکاری در کشور های آمریکای لاتین و کارائیب به 8 درصد رسیده است که ممکن است بالاتر هم برود. بر اساس تخمین کمیسیون اقتصادی آمریکای لاتین و کارائیب، این آمار برآمده از رشد 5/0 درصدی در سال 2019 بوده است. در ارتباط با این موضوع، دبیر کل برنامه های خارجی و اتحادیه های بین المللی سازمان جهانی کار، از حق شهروندان در داشتن شغلی شایسته دفاع کرد.

در این قسمت کارشناسان اقتصادی در «منطقه مالی» به این سوالات پاسخ می دهند که سیاست های شغلی قاره آمریکا و به خصوص آمریکای لاتین چه وضعیتی دارد؟ برنامه های اشتغال زای کنونی برای جوان تر ها کدامند و نتایج آن بر منطقه چیست؟

برنامه سیاسی- اقتصادی «منطقه مالی» با اجرای «ادواردو نودا» هر هفته پنجشنبه‌ها با مدت زمان 25 دقیقه، در ساعت 5:30 (به وقت تهران) برای مخاطبان اسپانیایی زبان هیسپان تی وی روی آنتن می‎رود و تحلیلی از مسائل اقتصادی دنیا و منطقه آمریکای لاتین را برای مخاطبان به نمایش می‎گذارد. بازپخش این برنامه، جمعه ساعت 20:30 و شنبه ساعات 3:30، 10 و 14:30 است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز