به روایت پرس تی وی؛

خشونت خانواده های سلطنتی سعودی و اماراتی علیه خدمتکاران

۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۰۴:۰۳:۰۰
کد خبر: ۹۰۹۴۷۳
خشونت خانواده های سلطنتی سعودی و اماراتی علیه خدمتکاران
برنامه این هفته «از قلم افتاده» شبکه پرس تی وی، ضمن واکاوی رفتارهای خشونت آمیز و سوءاستفاده های خانواده های سلطنتی سعودی و اماراتی علیه کارگران و خدمتکاران طی سال های اخیر به بررسی دلایل این اقدامات از سوی این افراد می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این برنامه به تهیه کنندگی مهدی عرب به بازگویی داستان های متعددی از ضرب و جرح و تجاوز خانواده های سلطنتی سعودی و اماراتی به کارگران در سال های اخیر از جمله ماجرای حصه بن سلمان، دختر پادشاه عربستان سعودی در همدستی وی برای ربودن یک کارگر و استفاده از سلاح برای این منظور و صدور حکم مصادره اموال مها السدیری، همسر نایف بن عبدالعزیز وزیر کشور سابق عربستان به دلیل فرار از پرداخت هزینه سکونت در پاریس خواهد پرداخت.

این برنامه همچنین با نگاهی به ماجرای تجاوز ماجد بن عبدا... بن عبدالعزیز آل سعود به 5 زن، سوءاستفاده خالد ناصر راشد لوتا سفیر امارات در ایرلند از سه کارگر فیلیپینی و متهم شدن وی به پرداخت جریمه 240 هزار یورویی را مورد نقد و بررسی قرار می دهد.

«از قلم افتاده» پنجشنبه 18 مهر ساعت 16:20 به وقت تهران به مدت 10 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه جمعه ساعت 03:00 و شنبه ساعت 00:20 و 08:20 ، یکشنبه ساعت 20:20 ، دوشنبه ساعت 14:20 و سه شنبه ساعت 17:20 به وقت تهران پخش می شود.

نظر شما