از نگاه پرس تی وی؛

اعتصاب کارگران جنرال موتورز و ضربه ناشی از آن بر ترامپ

۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۰۵:۵۵:۰۰
کد خبر: ۹۰۹۴۷۸
اعتصاب کارگران جنرال موتورز و ضربه ناشی از آن بر ترامپ
نگاهی به اعتصاب اتحادیه کارگران اتومبیل در آمریکا و ضربات ناشی از بر موقعیت ترامپ، عنوان موضوعی است که در برنامه این هفته «شکاف اقتصادی»در شبکه پرس تی وی مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این برنامه به تهیه کنندگی کاوه تقوایی ضمن اشاره به اعتصاب و خواسته های اتحادیه کارگران اتومبیل در آمریکا علیه شرکت جنرال موتورز، بزرگ‌ترین خودروساز آمریکایی و اعتراض آنها نسبت به مسائلی همچون کم بودن دستمزدها، عدم ارائه خدمات بیمه ای مربوط به سلامت، نبود امنیت شغلی و ... به بررسی وضعیت این شرکت که در سال 2009 در آستانه ورشکستگی قرار گرفت و با کمک های دولت توانست به چرخه حیات بازگردد، می پردازد.

همچنین در این برنامه، سیاست های اقتصادی ترامپ مانند کاهش پرداخت مالیات توسط شرکت هایی همچون جنرال موتورز و اقدامات ماری بارا، مدیرعامل جنرال موتورز در سوءاستفاده از کارگران این شرکت از طریق پرداخت دستمزدهای پایین و عدم ارائه خدمات به این افراد و همچنین استفاده از تکنولوژی های جدید به جای نیروی کار انسانی برای کاهش هزینه ها مورد واکاوی قرار می گیرد.

نقد و بررسی علل عدم توانایی جنرال موتورز در حل و فصل و پایان دادن به اعتراضات علیه این شرکت نیز در بخش دیگر این برنامه صورت خواهد گرفت.

«شکاف اقتصادی» ساعت 00:03 بامداد جمعه 19 مهر از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه نیز شنبه ساعت 00:03 بامداد، یکشنبه ساعت 08:00 و 19:00 و دوشنبه ساعت 11:00 روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز