چهره ها در هفته‌ای که گذشت؛

کارگردان «قرمز» از وضعیت قرمز خارج شد/ نقش سلمان فارسی به بازیگر «روز واقعه» رسید/ انصراف از کنسرت به نفع سوریه/ مهران مدیری در کردستان/ اسکار برای گلزار!

۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۴:۰۴:۰۰
کد خبر: ۹۱۲۴۹۴
کارگردان «قرمز» از وضعیت قرمز خارج شد/ نقش سلمان فارسی به بازیگر «روز واقعه» رسید/ انصراف از کنسرت به نفع سوریه/ مهران مدیری در کردستان/ اسکار برای گلزار!
مجتبی احمدی- دبیر گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا

قبل از اینکه فریدون جیرانی را به عنوان یک کارگردان در سینما بشناسیم قطعا او یکی از منتقدان و همکاران مطبوعاتی ما در سینما محسوب می‌شود که به واسطه همین اشرافش بر سینما به یکی از کارگردانان متفاوت تبدیل شده است. کارنامه او مملوء از آثاری است که نشان دهنده جرات این کارگردان ایرانی در پرداختن به ژانرهای مختلف در سینما است. این هفته فریدون جیرانی به بیمارستان رفت و تحت مراقب ویژه قرار گرفت، اگرچه خبر می رسد حال عمومی او مساعد است اما برای این کارگردان صاحب سبک سینمای ایران آرزوی سلامتی داریم.

مهران مدیری همراه با محمدحسین مهدویان به کردستان رفت تا بی تردید یکی از متفاوت ترین نقش های زندگی هنری اش را تجربه کند. قابل پیش بینی است که مدیری می تواند با فیلم مهدویان در کنار پیمان معادی یکی از کاندیدای کسب سیمرغ جشنواره فجر پیش رو باشد.

وقتی که کیهان کلهر خبر انصراف از کنسرت را در ترکیه اعلام کرد و حمایت از مردم کُرد سوریه را دلیل این اقدام انسانی اش قلمداد کرد مشخص شد که هنوز هنر برای مردم است و دغدغه انسانی هنرمند ایرانی هفته گذشته راس اخبار هنری را به خود اختصاص داد.

اتفاق ناگوار هفته گذشته، درگذشت وحید جعفری طراح صحنه سریال «خواب زده» و خیلی از کارهای دیگر سیروس مقدم بود که متاسفانه به دلیل  آتش سوزی که در روزهای پایانی تصویربرداری فصل دوم «خواب زده» رخ داد، جان خود را از دست داد تا خانواده تلویزیون را متاثر کند. خبرگزاری برنا به خانواده این هنرمند جوان، این ضایعه ناگوار را تسلیت می گوید.

علیرضا شجاع نوری بعد از بازی در سریال «روز واقعه» به سرعت به یک جوان شناخته شده تبدیل شد. سال‌ها گذشت تا یک بار دیگر برای متفاوت ترین نقش زندگی اش که قطعا در کارنامه او ماندگار خواهد شد اعلام آمادگی کند. داوود میرباقری علیرضا شجاع نوری را برای نقش «سلمان فارسی» انتخاب کرد تا این پروزه عظیم تاریخی به نام او ثبت شود. سریال «سلمان فارسی» اواسط آبان ماه کلید خواهد خورد.

محمدرضا گلزار به زودی در سالن اجرای مراسم اختتامیه اسکار، اجرای کنسرت خواهد داشت تا به نوعی در کارنامه موسیقیایی این هنرمند سینما رکورد محسوب شود. این اتفاق در حالی برای گلزار رخ می دهد که پیروز ارجمند در اظهار نظری درخصوص او گفته بود که اخیراً محمدرضا گلزار در کنسرتی ویولن نواخت؛ ویولنی که در حد یک هنرجوی دو، سه ماهه این ساز بود، که البته مردم هم تشویقش ‌کردند.

بازی فرهاد جم در نقش یک روحانی در سریال «ستایش»، گاف مجموعه ستایش در عدم حفظ راکورد خودروی سمند و پژو، بی احترامی مجری شبکه سه به آقای گل فوتبال دنیا و کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران و... دیگر اخباری بودند که هفته گذشته بارها کلیک خوردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز