پوستر نمایش « کامالوکا» رونمایی شد

۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۵:۰۱:۰۰
کد خبر: ۹۱۳۹۱۵
پوستر نمایش « کامالوکا» رونمایی شد
پوستر نمایش « کامالوکا» همزمان با آغاز پیش فروش بلیت رونمایی شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، همزمان با آغاز پیش فروش بلیت نمایش «کامالوکا» به نویسندگی احمد سیاه رستمی، کارگردانی محسن موسوی خواه و تهیه کنندگی میترا غزلی زاده در سایت تیوال، از پوستر این نمایش با طرحی از رضا صبور رونمایی شد.

این نمایش  با بازی سجاد شفیعی فر ، صالح لواسانی، آرش لشکری، احمد سیاه رستمی و محسن موسوی خواه بر روی صحنه می رود.

در خلاصه نمایش آمده است، «کامالوکا» فضایی سوررئالیستی است که به سبک تئاتر بی چیز ( گرتوفسکی)، متد بیومکانیک ( میرهولد ) و یوجینو باربا  روایت می شود. نمایش فیزیکال کامالوکا کاملا  بدن محور است و از هیچ دیالوگی  استفاده نمی شود.

"کامالوکا" همان برزخ تن در زندگی و روح پس از مرگ است. در سانسکریت به معنای میل به کامروایی یا مکانی برای آن معنی شده،که انسان درآن متولد می شود و پس از زندگی و مشقت و مرگ وارد هزارتو و دهلیزی می شود تا به کامالوکا برسد. روح بشر در کامالوکا آماده سفر به دنیای دیگر می شود.جسم برای ما در این سیر در مرکزیت است.تن را دنبال می کنیم تا به اصالت روح برسیم.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به؛ "مدیر تولیدو برنامه ریز: زهرا آذرخش"، "دستیار کارگردان: یاسمین اقدامی"، "مدیر ارتباطات و روابط عمومی: امیر پارسائیان مهر"، "تبلیغات: حمید شفقتی و گروه تئاتر مارکت"، "مشاور رسانه: مینا قنبری"، "مدیر صحنه:پانیذ حمیدیان فر"، "منشی صحنه: مریم هاشم زاده"، "طراح گرافیک: رضا صبور"، "موسیقی و صدا: امید دولتخواه"، "طراح و مجری گریم:رضا صالحی"، "طراح صحنه و لباس: احمد سیاه رستمی،محسن موسوی خواه"، "ویدیو: محمد جواد عبداللهی"، "عکاس:پریچهر ژیان" اشاره کرد.

نظر شما