عطر حرم رضوی از تبریز تا مشهد و از باکو تا دوشنبه؛

اجرای مشترک رادیوهای برون مرزی آذری تبریز و تاجیکی مشهد

۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۷:۱۲
کد خبر: ۹۱۴۹۹۴
اجرای مشترک رادیوهای برون مرزی آذری تبریز و تاجیکی مشهد
دو رادیوی برون مرزی آذری (مستقر در تبریز) و تاجیکی (مستقر در مشهد)، از رادیوهای اداره کل آسیای میانه و قفقاز معاونت برون مرزی رسانه ملی در شب شهادت امام رضا علیه السلام برنامه مشترک اجرا می کنند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برای نخستین بار است که دو رادیو آذری و تاجیکی برنامه ای مشترک بر روی آنتن خواهند برد.

برنامه «قیزیل سقاخانا» یا « سقاخانه طلا» عنوان برنامه ای است که به مناسبت شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت به صورت مشترک توسط رادیوهای برون مرزی آذری و تاجیکی در روز ششم آبان از ساعت 18:30 تا 19:30 به سمع شنوندگان آنها خواهد رسید. 

یک استودیوی سیار رادیو تاجیکی مشهد در حرم رضوی مستقر است که با ارتباط با استودیوی رادیو آذری تبریز از حال و هوای حرم امام رضا (ع) و زائران شمس الشموس گزارش و مصاحبه هایی تهیه و به روی آنتن خواهد برد.

«قیزیل سقاخانا» یا همان سقاخانه طلا همچنین با دعوت از کارشناسان در استودیو، درباره زندگی امام رضا (ع) و سیر شهادت ایشان مطالبی را مطرح خواهد کرد. همچنین دعوت از مداحان اهل بیت (ع) از دیگر بخش هایی است که در این برنامه گنجانده خواهد شد.

عواملی که در رادیو آذری حضور دارند نسرین میلانی زاده به عنوان تهیه کننده و محمدرضا رحیمی صدابردار هستند. همچنین ابوالفضل علایی و نسرین میلانی گویندگان این برنامه خواهند بود.

در رادیو تاجیکی مشهد هم امیر رضاپور گزارشگر فارسی و امیرحسین کشوری گزارشگر آذری و مختار فرزادی هم کار تهیه کنندگی و هم گویندگی را عهده دار خواهند بود.

استودیو رادیو آذری تبریز میزبان حجت الاسلام احمد ذاکری به عنوان کارشناس، حاج محمدتقی جابری به عنوان مداح اهل بیت و جعفر پوررضوی به عنوان شاعر خواهد بود و در استودیو رادیو تاجیکی مشهد نیز حجت الاسلام رسول برگی به عنوان کارشناس و حاج بهرام عراقی زاده به عناون مداح حضور خواهند داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز