روایت «عکس های تکان دهنده» در هیسپان تی وی؛

۱۱ سپتامبر و سقوط ابدی یک مرد

۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۰۷:۰۲:۰۰
کد خبر: ۹۲۰۴۷۵
۱۱ سپتامبر و سقوط ابدی یک مرد
«عکس‎های تکان‎دهنده» از شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی به بررسی ماندگارترین عکس های تاریخ می پردازد و این هفته تصویر سقوط یک مرد در 11 سپتامبر سال 2001 میلادی را بررسی خواهد کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ حادثه برج های دوقلوی مرکز تجارت جهانی در 11 سپتامبر 2001، یکی از مرگبارترین حوادثی است که موج شوکی را نه تنها در کل ایالات متحده بلکه در سراسر جهان در ابتدای قرن بیست و یکم به وجود آورد.

صبح روز 11 سپتامبر، 19 تروریست القاعده چهار هواپیمای مسافربری را ربودند. ربایندگان با قصد قبلی دو هواپیمای یونایتد ایرلاینز پرواز شماره ۱۷۵ و آمریکن ایرلاینز پرواز شماره ۱۱ را به دو برج تجارت جهانی کوبیدند

برج اول ساعت ۸:۴۶ مورد اصابت قرار گرفت و هواپیمای دوم ساعت ۹:۰۲  برج دوم را مورد هدف قرار دادند. هر یک از این هواپیماها به دو برج شماره یک و دو تجارت جهانی برخورد کردند.

در پی این حادثه تصویر مردی که از یکی از برج های دوقلوی مرکز تجارت جهانی سقوط می کند، در عکسی از ریچارد درو ابدی می شود و این عکس در این قسمت از برنامه «عکس های تکان دهنده» بررسی خواهد شد.

«عکس‎های تکان‎دهنده» کاری از واحد برنامه‌های شبکه پرس تی‌وی به تهیه کنندگی کیانوش الطافی است که برای مخاطبان اسپانیایی زبان شبکه هیسپان تی‌وی زبانگردانی شده است و روزهای پنجشنبه ساعت 1:45 به وقت تهران پخش می‌شود و تکرار آن همان روز ساعات 4:45، 13:45 و 20:15، جمعه ساعت 10:15 و یکشنبه ساعت 4:15 و 20:45 روی آنتن هیسپان تی‌وی می‌رود.

نظر شما