به تهیه کنندگی محمدرضا رمضانی؛

زندگی سه پیامبر سریال می شود!

۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۱۳:۵۰:۰۲
کد خبر: ۹۲۰۷۶۸
زندگی سه پیامبر سریال می شود!
سه پیامبر را در سریال «ملک سلیمان» می‌بینیم که تهیه‌کننده‌اش می‌گوید هنوز معلوم نیست که نقش حضرت سلیمان(ع) را چه کسی بازی می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ رمضانی تهیه‌کننده سریال «ملک سلیمان» درباره داستان این سریال گفت: این سریال تلویزیونی ماجرای سه دوره طالوت، حضرت داود(ع) و حضرت سلیمان(ع) را به تصویر می‌کشد؛ در واقع سریال سه پیامبر خواهد بود. هرکس در این سریال بازی کند ستاره می‌شود و آنقدر جذابیت دارد که حتماً نیاز ندارد که ستاره‌ها بازیگرش باشند. اما توانمندی بازیگری برای ما اهمیت دارد و اصل‌تر است تا اینکه افراد خاصی بیاوریم. خیلی از هنرمندان جوان و جویای نامی داریم و یا کسانی هستند در تئاتر می‌درخشند اما به آن‌ها برای کارهای سینمایی و تلویزیونی این زمانِ خودنمایی داده نشده و اینها در سریال "ملک سلیمان" بازی می‌کنند.

تهیه‌کننده سریال «ملک سلیمان» در خصوص زمان ساخت، توضیح داد: احتمالاً سریال "ملک سلیمان" 40 قسمتی خواهد بود و 5 سال هم طول می‌کشد. البته ظرفیت بیشتر شدن قسمت‌های سریال وجود دارد و همه‌چیز در زمان فیلمبرداری مشخص می‌شود. فیلمنامه شهریار بحرانی نگارش شده و باید مقداری کاملتر شود و خیلی از مسیر را جلو رفتیم. امیدواریم که هرچه زودتر این تصمیم‌گیری انجام شود و سریال "ملک سلیمان" جلوی دوربین برود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز