محمدرضا شیرخانلو:

من کمال هستم

۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۰۶:۴۳:۰۸
کد خبر: ۹۲۵۳۲۷
من کمال هستم
محمدرضا شیرخانلو بازیگر نقش کمال سریال «حکایت های کمال» که در کارنامه اش بازی در سریال های دودکش، پادری، و فیلم های سینمایی دهلیز، و نفس وجود دارد مهمان خبر گزاری برنا شد تا از بازی در سریال «حکایت های کمال» و همکاری اش با قدرت الله صلح میرازیی صحبت کند.

محمدرضا شیرخانلو بازیگر سریال «حکایت های کمال» در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگ وهنر خبرگزاری برنا درمورد تجربه بازیگری خود در این سریال گفت: سریال«حکایت های کمال» یک کار 150 قسمتی است و از ابتدا قرار بر اپیزودی ساختن این سریال بود و تاکنون 30 قسمت این سریال فیلمبرداری شده است.

او درمورد شرایط و فضای کار اظهار داشت:بازی در این سریال کار سختی بود به این دلیل که در دو فصل تابستان و زمستان در شهرک غزالی مشغول فیلمبرداری بودیم و شرایط آب و هوایی ابدا مساعد نبود اما فضا و گروهی که با آن ها همکاری داشتم بسیار دلنشین بود یک گروه بسیار عالی در این سریال حضور داشت  و همچنین در کنار کارگردان این سریال آقای صلح میرزایی به شدت خوش گذشت در مجموع برای من تجربه جذاب و خوبی بود.

شیرخانلو درمورد نزدیک بودن شخصیت کمال به شخصیت واقعی خودش بیان کرد: شخصیت کمال در 90 درصد سکانس های این سریال حضور داشت بازی به جای این شخصیت برای من کار چندان سختی نبود بدین خاطر که شخصیت این پسر بچه به شخصیت شر و شیطون خودم خیلی نزدیک بود و بچه های گروه همگی این عقیده را داشتند که درواقع کمال  خودِ من هستم و با من تفاوت شخصیتی  ندارد.

او در ادامه افزود: تا به الان بازخورد سریال خوب بود چون هدف اصلی این سریال رده سنی کودکان و نوجوانان بودند بچه ها سریال را دوست دارند و الان من را به نام کمال می‌شناسند. بعد از اتمام بازی‌ام در سریال«حکایت های کمال» در 3 کار دیگر نقش آفرینی کردم و  به زودی قراراست در یک فیلم سینمایی بازی کنم که در رشت در مرحله پیش تولید قراردارد.

بازیگر فیلم «دهلیز» در پایان تصریح کرد: در آینده قصد دارم در رشته کارگردانی در دانشگاه تحصیل کنم و این حرفه را به صورت آکادمیک هم یاد بگیرم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز