بیتا خردمند:

من با هاجر زندگی کردم

۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۰۲:۰۱:۰۰
کد خبر: ۹۲۶۰۲۲
من با هاجر زندگی کردم
بازیگر نقش هاجر سریال «حکایت های کمال» که در کارنامه اش بازی در سریال های رستگاران، زیرهشت، و فیلم های سینمایی کلاغ پر، و جنون وجود دارد مهمان خبرگزاری برنا شد تا از بازی در سریال «حکایت های کمال» و همکاری اش با قدرت الله صلح میرزایی صحبت کند.

بیتا خردمند، بازیگر سریال «حکایت‌های کمال»، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ وهنر خبرگزاری برنا در مورد تجربه بازیگری خود در این سریال گفت: بازی در سریال «حکایت‌های کمال» دومین تجربه کاری من با آقای صلح میرزایی بود و اولین تجربه ام مربوط به سریال رخصت می‌شود.

او در ادامه افزود: دومین یا سومین نفری بودم که با ایشان برای بازی در این سریال قرارداد بستم و از فیلمنامه و سیر داستان هیچ اطلاعاتی نداشتم اما حتی اگر آقای صلح میرزایی از من بخواهند یک پلان از جلوی دوربین‌شان رد بشوم با افتخار این‌کار را انجام می‌دهم و اصلا نمی‌پرسم داستان سریال یا فیلم چه چیزی است بدین خاطر که انقدر ایشان انسان شریفی هستند که کاملا به این موضوع که چه کسی در چه جایگاهی باشد واقف هستند.

خردمند در مورد پررنگ بودن نقشش اظهار داشت:زمانی که برای عقد قرار داد رفتم آقای صلح میرزایی گفتند نقشی برای من در نظر گرفتند که در 150 قسمت این سریال حضور دارم و شخصیت هاجر را به من سپردند و من با هاجر زندگی کردم. تا این جا که سریال از شبکه دو پخش شده شخصیت هاجر فقط در چند سکانس حضور داشته است و هنوز آنچنان اتفاقی برای هاجر در داستان نیفتاده و در ادامه و قسمت‌های آتی مشخص می‌شود سرنوشت هاجر چه می‌شود با این حال تعریف‌های زیادی از طرف مخاطبان دریافت کردم و استقبال خوبی از سریال داشتند.

نظر شما