از شبکه العالم؛

بررسی هشتگ های جهان عرب در «هاشتاغ»

۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۵:۵۹:۳۸
کد خبر: ۹۲۶۰۴۳
بررسی هشتگ های جهان عرب در «هاشتاغ»
تلاش روزنامه نیویورک تایمز در تفرقه افکنی و ادعای دخالت ایران در امور داخلی عراق و واکنش کاربران شبکه های اجتماعی عربی، موضوع این قسمت از برنامه «هاشتاغ» است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، ادعای روزنامه نیویورک تایمز در مورد اسناد دخالت ایران در عراق و نظر کاربران در واکنش به این ادعای واهی، در برنامه امشب «هاشتاغ» بررسی خواهد شد.

گفته می شود کاربران معتقدند که این مقاله و اسناد با نیت تفرقه افکنی منتشر شده و نمی تواند در روابط دو کشور تاثیرگذار باشد.

طرح سهمیه بندی بنزین در ایران و مروری بر مراحل اجرای آن و نیز اتفاقات چند روز گذشته، هشتگ دیگری است که در این برنامه به آن پرداخته خواهد شد. همچنین اشاره خواهد شد که کاربران حرکات خرابکارانه اغتشاش گران که موجب نا امنی برای مردم ایران شده را محکوم کردند.

هشتگ اعلام همبستگی کاربران در حمایت از معاذ عمارنه، خبرنگار فلسطینی که توسط رژیم صهیونیستی از ناحیه چشم آسیب دیده است، موضوع آخر برنامه امشب است. 

شایان ذکر است معاذ عمارنة، دو روز پیش چشم چپش را در شلیک گلوله تک تیرانداز اسرائیلی طی پوشش‌ عملیات تخریب اشغالگران صهیونیست در شهرک صوریف واقع در شمال غرب الخلیل در جنوب کرانه باختری از دست داد.

«هاشتاغ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد معین مقامی و اجرای علا قاسمی، امشب 28آبان ساعت 22:15 به وقت تهران، از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز