از نگاه پرس تی وی بررسی می شود؛

بحران اقتصادی در تلویزیون

۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۰۴:۰۴:۰۰
کد خبر: ۹۲۸۵۹۶
بحران اقتصادی در تلویزیون
وضعیت اقتصادی در کشور لبنان و عملکرد دولت این کشور در بروز چنین وضعیتی در برنامه این هفته «شکاف اقتصادی» (Economic Divide) مورد واکاوی قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه فرهنگ وهنر خبرگزاری برنا؛ این برنامه به تهیه کنندگی کاوه تقوایی ضمن مروری بر سیاست های اقتصادی دولت لبنان طی سال های اخیر به بحث و گفت و گو پیرامون سوءاستفاده رژیم صهیونیستی و آمریکا از وضعیت بد اقتصادی در لبنان در جهت منافع خود و تصمیمات دولت لبنان مبنی بر اتخاذ اقدامات ریاضتی برای برون رفت از بحران اقتصادی می پردازد.

در ادامه این برنامه با اشاره به افزایش شدت ناآرامی های اخیر در لبنان طی هفته های اخیر، وضعیت زیرساخت های لبنان پس از گسترش ناآرامی ها در این کشور و تاثیر ناتوانی سیاسی و درگیری های منطقه ای بر اقتصاد لبنان مورد بحث و بررسی قرار گرفته و درخصوص میزان بیکاری در میان جوانان لبنانی و پیامدهای آن بر اقتصاد این کشور، کاهش بی سابقه ارزش پول ملی لبنان در برابر دلار آمریکا و واکنش دولت لبنان در برابر مشکلات اقتصادی و خواسته های مردم این کشور تبادل نظر صورت خواهد گرفت.

از دیگر محورهای مورد بحث در این برنامه می توان به وضعیت بخش خصوصی در لبنان در پی بحران اقتصادی به وجود آمده در این کشور و سوءاستفاده آمریکا و  رژیم صهیونیستی از اعتراضات و ناآرامی های اخیر در لبنان برای دستیابی به منافع سیاسی اشاره کرد.

«شکاف اقتصادی» ساعت 00:03 بامداد جمعه 8 آذر از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه نیز شنبه ساعت 00:03 بامداد، یکشنبه ساعت 08:00 و 19:00 و دوشنبه ساعت 11:00 روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز