در کانال کردی سحر؛

با زنان موفق ایرانی آشنا شویم

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۰۴:۵۹:۰۰
کد خبر: ۹۲۹۹۷۱
با زنان موفق ایرانی آشنا شویم
مجموعه مستند «زنان موفق ایرانی» با هدف آشنایی با زندگی و فعالیت های تعدادی از زنان برجسته ایرانی امروز از کانال کردی شبکه جهانی سحر پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، «زنان موفق ایرانی» به تهیه کنندگی محمد تراب زاده در قالب مستند تولید شده و به معرفی چهار تن از بانوان موفق ایرانی در حوزه های مختلف علمی، اجتماعی و سیاسی می پردازد.

شکوه‌السادات هاشمی مخترع و تولید‌کننده، زهرا علیزاده ثانی متخصص قلب و عروق، استادیار مرکز آموزشی، تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی و دارنده مدال طلای چهل و یکمین جشنواره اختراعات ژنو در سال 1392 (2013) و عنوان «بزرگترین مخترع زن جهان» به دلیل طراحی و ساخت سیستم تعیین میزان تنگی عروق قلبی با روش های منحصر به فرد از جمله افرادی هستند که این برنامه با آنان گفت و گو کرده است.

در این برنامه همچنین به معرفی سمیرا جنت دوست دارنده عنوان بانوی اول آشپزی ایرانی از سوی سازمان جهانی غذا و عنوان نخستین بانوی ناشر کتاب‌های نفیس از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و زهرا نژادبهرام عضو شورای اسلامی شهر تهران، سیاستمدار ایرانی و نخستین معاون فرماندار زن در ایران به صحبت درباره دلایل موفقیت شان و نحوه طی کردن مسیر از ابتدا تاکنون می پردازند.

این مستند با سوژه ها همراه شده و مخاطبان را با فعالیت های شغلی و اقتصادی آنها و همچنین جایگاه اجتماعی و خانوادگی این بانوان موفق آشنا می کند.

این مستند تولید شبکه پرس تی وی است و در 10 قسمت از کانال کردی شبکه جهانی سحر پخش می شود. مستند ««زنان موفق ایرانی» توسط زهرا کیانی پور برای این کانال دوبله شده است. 

ساعت پخش این مجموعه 16:40 دقیقه به وقت تهران است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز