«میزگرد سیاسی» از شبکه سحر ؛

افکار عمومی آمریکا در انتظار استیضاح ترامپ

۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۵:۰۷:۵۲
کد خبر: ۹۳۰۰۶۶
افکار عمومی آمریکا در انتظار استیضاح ترامپ
«میزگرد سیاسی» (کمپاس) از کانال آذری شبکه سحر امشب به موضوع انتظار افکار عمومی آمریکا از عملکرد ترامپ و استیضاح وی می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ با اتمام مراحل شهادت مقامات پیشین و فعلی آمریکا درباره تخلف ترامپ ، تلاش های وی برای رهایی از سقوط به روش ارعاب و تهدید شروع شد. «کمپاس» در مدت زمان 30 دقیقه با حضور دو کارشناس آگاه به مسائل روز، تلاش دارد با برشمردن مواردی از سلسله اقدامات ترامپ که مغایر با امنیت ملی و منافع آمریکاست ، ضمن پیش بینی رای مجلس سنا و پیش بینی گزینه های احتمالی تغییرات در صحنه سیاسی این کشور به موضوع بدون تغییر ماندن برخی سیاست های استراتژیک واشنگتن به ویژه در قبال مناقشه قره باغ و بی تاثیر بودن حذف ترامپ بر این سیاست ها را تحلیل کند.

مرتضی مکی کارشناس تحقیقات سیاسی در استودیوی برنامه از تهران و احمد ممدلی کارشناس روابط بین الملل از طریق اسکایپ از کشور آذربایجان به ارائه نقطه نظرات می پردازند.

همچنین انزوای روزافزون ترامپ در داخل و خارج آمریکا و تکرار تجربه ریچارد نیکسون رئیس جمهور سابق این کشور در صورت کناره گیری ترامپ از قدرت نیز در«میزگرد سیاسی» مورد مکاشفه است.

«میزگرد سیاسی» (کمپاس) شنبه 9 آذری ساعت 21:00 به وقت تهران با اجرای جبار علایی و تهیه کنندگی قهرمان نورانی درآباد بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز