«شبی که ماه کامل شد» در استونی درخشید؛

جایزه ای که هوتن شکیبا به مردم تقدیم کرد!

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۲:۰۶:۵۳
کد خبر: ۹۳۰۴۲۳
جایزه ای که هوتن شکیبا به مردم تقدیم کرد!
«شبی که ماه کامل شد»جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران جشنواره «شب های سیاه تالین» را دریافت کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی در نخستین حضور بین المللی خود جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را از بیست و ‌سومین جشنواره «شب های سیاه تالین» در کشور استونی دریافت کرد.

تازه ترین فیلم سینمایی نرگس آبیار نویسنده و کارگردان سینما، با حضور در جشنواره «شب های سیاه تالین»، توانست جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را در این جشنواره الف جهانی از آن خود کند.

مراسم اختتامیه بیست و سومین جشنواره فیلم «شب های سیاه تالین» شب گذشته ۹ آذرماه برپا شد و نرگس آبیار جایزه بهترین فیلم جشنواره از نگاه تماشاگران را به همراه دو هزار یورو جایزه نقدی که اهدایی از سوی شهر تالین است؛ دریافت کرد.

جایزه بهترین فیلم‌ از نگاه تماشاگران در جشنواره های بزرگ به طور معمول نصیب فیلم های تولید آن کشور و یا فیلم های انگلیسی زبان می شود که اعطای جایزه بهترین فیلم تماشاگران به «شبی که ماه کامل شد» نشان از اقبال مردم، منتقدان و سینماگران حاضر در جشنواره نسبت به فیلم بوده است.

نرگس آبیار پیش از این با فیلم‌ سینمایی «نفس» در بیستمین‌ دوره جشنواره فیلم‌ «شب های سیاه تالین» حضور داشت و جایزه بهترین کارگردانی را دریافت کرد.

 

نظر شما