پیشنهاد یک برنامه رادیویی به مدیران سینمایی کشور

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۶:۴۰:۵۸
کد خبر: ۹۳۰۶۲۸
پیشنهاد یک برنامه رادیویی به مدیران سینمایی کشور
در برنامه گیومه رادیو نمایش و در گفتگوی زنده با دبیر جشنواره فیلم فجر پیشنهادی مبنی بر حمایت عملی از فیلم های برگزیده جشنواره فیلم فجر مطرح شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ دکتر ابراهیم داروغه زاده در گفتگویی زنده با شهاب شهرزاد منتقد سینما و کارشناس مجری برنامه گیومه به تشریح حاشیه های اخیر و تغییرات صورت گرفته در جشنواره فیلم فجر پرداخت.

در این برنامه که به بررسی میزان تاثیر برگزاری جشنواره فیلم فجر بر رشد کیفی سینمای ایران و فعالیت حرفه ای هنرمندان اختصاص داشت پیشنهادی مبنی بر تضمین اکران عمومی شایسته برای فیلم های برگزیده جشنواره فیلم فجر مطرح شد.

حسین معصومی تهیه کننده برنامه گیومه در این زمینه گفت: با توجه به نابسامانی های اکران و بی اختیار شدن نهاد دولتی در حوزه پخش و توزیع فیلم های سینمایی، بسیار پیش آمده که فیلم های برگزیده جشنواره یا آثاری که چندین سیمرغ بلورین دریافت کرده اند هنگام اکران عمومی در بدترین شرایط قربانی برنامه ریزی نادرست اکران شده اند ضمن اینکه در برخی از دوره های جشنواره سازندگان برخی از فیلم ها چندین سیمرغ بلورین دریافت کرده اند اما دریافت این جوایز هیچ اعتبار و تضمینی برای ساخت فیلم بعدی و یا حتی یک اکران عمومی مناسب برای فیلم ها نبوده و دیده شده که برخی از این سینما گران تا سال ها بعد از دریافت جایزه موفق به اکران فیلمشان و یا ساخت فیلم بعدی نشده اند.

معصومی در ادامه اشاره کرد: پیشنهاد برنامه گیومه به مدیران سینمایی کشور تدبیری برای حمایت عملی از سینما گران برگزیده بود.

برنامه زنده گیومه به تهیه کنندگی حسین معصومی از شنبه تا چهارشنبه به بررسی رخدادها و آخرین اطلاعات فرهنگی هنری می پردازد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز