«میزگرد سیاسی» از شبکه سحر؛

مخالفت صریح الهام علی اف در همگرایی فرهنگی آذربایجان با غرب

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۴:۴۰:۳۶
کد خبر: ۹۳۱۰۵۲
مخالفت صریح الهام علی اف در همگرایی فرهنگی آذربایجان با غرب
«میزگرد سیاسی» (کمپاس) از کانال آذری شبکه سحر امشب به موضع گیری قاطع الهام علی اف در مقابله با ترویج و نفوذ فرهنگ غرب و همگرایی فرهنگ آذربایجان با آن خواهد پرداخت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در پی انتقاد بی سابقه رئیس جمهور آذربایجان از فرهنگ غربی و اروپایی و استقبال روشنفکران و فعالان حوزه فرهنگی این کشور از مواضع علی اف درباره منحط نامیدن مظاهر فرهنگ غربی ، از طرفی نقد و مقاومت جامعه آذری زبان در مقابل گسترش این مظاهر ، هم اکنون شاهد رشد ، گسترش و گرایش بیش از پیش مردم آذربایجان به اسلام ناب و تشیع علوی هستیم.

قهرمان نورانی درآباد کارشناس و تحلیل گر سیاسی در استودیوی برنامه از تهران و تورال عباس لی رهبر حزب سفید آذربایجان به صورت اسکایپ از انتظارات و درخواست افکار عمومی آذربایجان از دولت مرکزی برای اجرا، اصلاح امور دینی و حمایت از مبلغان اسلامی در جهت مقابله با تهاجم فرهنگی در آن سامان می گویند.

همچنین در بخش دیگری از «کمپاس» کارشناسان برنامه سعی در برشمردن سلسله اقدامات دولت آذربایجان در راستای تغییر خط مشی سیاسی و ترسیم راه های فعال ترشدن این کشور در حوزه جهان اسلام دارند.

«میزگرد سیاسی» (کمپاس) دوشنبه 11 آذر ساعت 21:00 به وقت تهران با اجرای درنا نصیریان و تهیه کنندگی عبداله بحرالعلومی بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز