در پرس تی وی بررسی می‌شود؛

بحران شهریه در دانشگاه‌های اسرائیل

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۴:۳۵:۲۴
کد خبر: ۹۳۱۶۱۶
بحران شهریه در دانشگاه‌های اسرائیل
شبکه پرس تی وی در برنامه این هفته «داخل اسرائیل» (Israel Inside) به بحث و گفت و گو درخصوص بحران شهریه دانشگاه ها در اسرائیل و کوچ دانشجویان اسرائیلی به علت گرانی شهریه می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه با اشاره رشد 24 درصدی شهریه دانشگاه ها در اسرائیل، دلایل این امر از جمله اخذ هزینه های غیرقانونی از دانشجویان به بهانه های مختلفی همچون خرید کتاب و برگزاری کلاس های خصوصی را مورد واکاوی قرار می دهد.

این برنامه همچنین به مرور قوانین مربوط به دریافت شهریه در رژیم صهیونیستی پرداخته و وعده های وزیر آموزش و پرورش اسرائیل برای حل مشکل شهریه مدارس و عدم تحقق این وعده را مورد نقد و بررسی قرار خواهد داد.

مهاجرت بخش عظیمی از دانشجویان اسرائیلی برای تحصیل در دانشگاه های اروپایی به دلیل شهریه بالای دانشگاه های اسرائیل و وضعیت بازار کار در اسرائیل برای دانشجویان و نگرانی های آنها درخصوص نبود شغل مناسب نیز از دیگر مباحث مورد بررسی در این برنامه خواهد بود.

«داخل اسرائیل» که به نشانه های فروپاشی درونی رژیم صهیونیستی می پردازد، به تهیه کنندگی حسین الشیماری چهارشنبه 13 آذر ساعت 08:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت 21:00 ، پنجشنبه ساعت 15:00، جمعه ساعت 19:00، دوشنبه ساعت 18:20 و سه شنبه ساعت 21:00 پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز