«مجله حقوقی» از شبکه سحر؛

بحران اعتماد و مشروعیت در سازمان ملل

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۴:۴۷:۱۶
کد خبر: ۹۳۱۶۲۴
بحران اعتماد و مشروعیت در سازمان ملل
سخنان نماینده جمهوری اسلامی ایران در آخرین نشست سازمان ملل متحد درخصوص وجود ضعف ساختاری این سازمان موضوع برنامه «مجله حقوقی» از کانال آذری شبکه سحر است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در این برنامه 30 دقیقه ای ضعف های ساختاری سازمان ملل متحد و عدم تحمل این سازمان متناسب با تحولات چشمگیر جهانی و ضرورت اصلاح آن که توسط مجید تخت روانچی نماینده دائم ایران در هفتادو چهارمین نشست این سازمان مطرح شد، مورد بررسی قرار می گیرد.

محورهایی همجون چگونگی و اهداف تشکیل سازمان ملل و سوال هایی چون: عملکرد این سازمان تا چه میزان مبتنی بر قوانین و مقررات است ، حق وتو چه نقشی با اصل عدالت و حقوق بین الملل دارد و میزان نفوذ اعضای دائم و قدرت های مختلف در فرآیند تصمیم گیری و تصمیم سازی در مقاطع مختلف و بحران های جهانی چگونه است ، توسط دو کارشناس برنامه بحث و پاسخ داده می شود.

علی رضا رضایی کارشناس حقوق بین الملل در استودیوی برنامه از تهران و سردار جلال اوغلو کارشناس مسائل حقوقی از کشور آذربایجان از طریق تلفن نقطه نظرات خود بیان می کنند.

همجنین با توجه به روند صعودی اخلال آمریکا در عملکرد شورای امنیت به عنوان میزبان این نشست ها و میزان همگرایی با ایران در پیشنهاد اصلاح ساختار برای مخاطبان آذری زبان اطلاع رسانی می شود.

«مجله حقوقی» سه شنبه 12 آذر ساعت 21:00 به وقت تهران با اجرای محمدرضا مهرافزا و تهیه کنندگی پناه نجف زاده بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز