در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان؛

نمایشی برای کودکان بالای ۵ سال

۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۳۳۰۳۹
نمایشی برای کودکان بالای ۵ سال
نمایشی ویژه کودکان و نوجوانان برای رده بندی سنی بالای 5 سال به سبک عروسکی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به روی صحنه رفته است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ نمایش «درخشنگ» تا اول دی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر روی صحنه خواهد بود.

این نمایش که به نویسندگی و کارگردانی علیرضا آقایی است برای رده سنی بالای 5 سال مناسب می باشد و بازیگران آن عبارتند از : محمد اکبریان، محمد امین بازوند، مهرداد رضایی، حسنا صندوق آبادی و بهناز مهدیخواه

در خلاصه این نمایش آمده: انسان ها برای به دست آوردن آخرین سیب دنیا با هم جنگ می کنند. درخت سیب کنار زمین بازی بچه ها قرار دارد. دو کودک تلاش می کنند تا مانع جنگ شوند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از مشاور هنری: بهناز مهدیخواه، انیماتور: امیر رشیدی فر،شاعر: محمدرضا رستم پور، آهنگساز: آرش سلگی، طراح و سازنده عروسک: بهناز مهدیخواه، طراح صحنه: علی رضا آقایی، ساخت دکور:محمد اکبریان، شیما دل هنر، طراح نور: محمدرضا شاملو فر، طراح پوستر و بروشور: فاطمه الماسی، عکاس: علی شوهانی نژاد، مدیر تولید: مژده زکریاپور، روابط عمومی و تبلیغات مجازی: روژین ستاری، روشنک کریمی

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز