«نظر شما چیست؟» روی آنتن هیسپان تی وی؛

بومیان کلمبیا قتل عام می شوند!

۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۲۳:۰۱:۰۰
کد خبر: ۹۳۶۸۲۲
بومیان کلمبیا قتل عام می شوند!
برنامه «نظر شما چیست؟» که از شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی روی آنتن می رود، این هفته در رابطه با خشونت علیه بومیان کلمبیا و کشته شدن چند تن از این افراد موضوعاتی را مطرح می کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ دو قتل عام در ماه اکتبر سال جاری در جنوب غربی کلمبیا رخ داده است. ابتدا یک فرماندار و چهار نگهبان بومی به قتل رسیدند و کمتر از 48 ساعت و در فاصله 15 کیلومتری محل قتل اول، چهار پیمانکار قربانی شدند. در ماه های اخیر خشونت علیه اقلیت های قومی به ویژه علیه مردم بومی بیشتر شده است. سازمان بومی کلمبیا پیش از این تأیید کرد که در سال 2019 حدود 115 بومی را کشته اند.

در این قسمت از برنامه «نظر شما چیست؟» علت کشتن بومیان کلمبیایی بررسی می شود. همچنین می بینیم که احتمالا چه شخص یا اشخاصی می توانند پشت پرده قتل عام بومیان کلمبیا باشند؟ دولت ایوان دوکه چه نقشی در این حوادث دارد و رسانه چگونه می توانند این مشکل را مدیریت کنند؟

این قسمت از برنامه «نظر شما چیست؟» به تهیه کنندگی خوآن. آ. سانچز مارین، سه‎شنبه ساعت 1:30 بامداد از شبکه هیسپان تی وی پخش و در ساعت‎های 14:30 و 19:30، چهارشنبه بازپخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز