«میزگرد سیاسی» از شبکه سحر بررسی می کند

انگیزه های به رسمیت شناختن نسل کشی ارامنه توسط سنای آمریکا و عواقب آن

۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۶:۲۶:۴۲
کد خبر: ۹۳۷۳۷۰
انگیزه های به رسمیت شناختن نسل کشی ارامنه توسط سنای آمریکا و عواقب آن
انگیزه ها ، علل و عواقب به رسمت شناسی نسل کشی ارامنه در مجالس نمایندگان و سنای آمریکا و عواقب آن ، مرتبط با منطقه و جهان موضوع امشب برنامه «میزگرد سیاسی» (کمپاس) از کانال آذری شبکه سحر است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ محورهایی که در این برنامه 30 دقیقه ای و باتوجه به این اقدام سنای آمریکا بدان ها اشاره خواهد شد عبارتنداز: رقابت بین دموکرات ها و جمهوری خواهان در انتخابات آتی آمریکا، جلوگیری از عادی شدن روابط واشنگتن و آنکارا توسط سنا ، ایجاد دلگرمی برای ارمنستان و تقویت مواضع این کشور در مناسبات جهانی و مذاکرات صلح قره باغ ، امکان تبدیل به رویه ای مشترک توسط غرب در به رسمت شناخته شدن نسل کشی ارامنه برای متحدان ریز و درشت آمریکا در منطقه و جهان و تلاش سنا برای ایجاد تنگناهای بیشتر برای ترامپ در آستانه استیضاح وی.

رحمت اله شریفی کارشناس مسائل سیاسی و منطقه ای در استودیوی برنامه از تهران و جاوید جباری کارشناس روابط بین الملل در آلمان از طریق تلفن به بیان نظرات می پردازند.

همچنین پیش بینی آینده روابط نیویورک با آنکارا و باکو در صورت تبدیل مصوبه سنا به قانون موضوع دیگری است که برای مخاطبان و بینندگان «کمپاس» در آذربایجان و ترکیه تشریح می شود.

«میزگرد سیاسی» (کمپاس) دوشنبه 25 آذر ساعت 21:00 به وقت تهران با اجرای جبار علایی و تهیه کنندگی قهرمان نورانی درآباد بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز