تاثیر تبلیغات در تلویزیون؛

تلویزیون به سینما ضربه می زند

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۱:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۴۶۱۹۶
تلویزیون به سینما ضربه می زند
فرهاد نجفی فیلمنامه نویس، تهیه کننده و کارگردان سینما است. از آثار او می توان به فیلم های «چارسو»، «حرکت اول» و سریال های «ماتادور» و «آسپرین» اشاره کرد.

فرهاد نجفی کارگردان و تهیه کننده سینما در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و هنر برنا، در ارتباط با تاثیر گذاری تلویزیون در بحث تبلیغات فیلم های سینمایی اظهار داشت: تبلیغات در تلویزیون بسیار موثر است درواقع هر آن جایی که شما محصولاتتان دیده شود بسیار خوب است و زمانی تلویزیون در بحث تبلیغات موثر بوده، الان فضای مجازی توانسته در عرصه تبلیغات فعالیت گسترده تری را داشته باشد اما هنوزهم فضای مجازی نمی تواند رقابت آنچنانی با تلویزیون داشته باشد. تلویزیون البته به نوعی بعضی از فیلم ها و عوامل آن را حمایت نمی کند و هزینه تبلیغات سرسام آور است تلویزیون جایی نیست که بخواهد حمایت کند و به نوعی مخالف سینما و شبکه نمایش خانگی است و دوقطب جدا ازیکدیگر هستند و ضربه اش را به سینما می زند.

این کارگردان در ادامه بیان کرد: اینکه تلویزیون تبلیغات شبکه نمایش خانگی را انجام دهد یک اتفاق نشدنی است و با سیاست گذاری های تلویزیون این امکان وجود ندارد چرا باید از فضای رسانهای که تلاش می کند سریال هایش را پخش نکند به یکباره استقبال از خود نشان دهد اگر حمایت کند اتفاق قشنگی رخ داده است اگر به فیلمسازان وام دهند تا فیلمسازی کنند حرکت زیبایی است اما واقعیت چیز دیگری است.

نجفی در پاسخ به این سوال که کدام فضا برای تبلیغات آثار نمایشی مناسبتر است بیان داشت: درحال حاضر تنها فضای مجازی تبلیغات درآن موثر تر و هزینه پایین تری هم دارد الان بیلبورد اصلا توجیح اقتصادی ندارد آن دسته از فیلم ها و سریال هایی که بیلبورد می گیرند یک شرکتی اسپانسر بیلبوردها می شود و فقط برای گرفتن یک بیلبورد 60 میلیون تومان باید هزینه پرداخت کنید و یک پکیج بیلبورد 6 میلیارد تومان قیمتش است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز