بررسی تاثیر تبلیغات در تلویزیون؛

تبلیغات میدانی از تبلیغات فضای مجازی تاثیرگذاری بالاتری دارد

۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۰۵:۳۹:۰۰
کد خبر: ۹۴۶۱۹۷
تبلیغات میدانی از تبلیغات فضای مجازی تاثیرگذاری بالاتری دارد
کیارش اسدی‌زاده این روزها سریال «کرگدن» را در شبکه نمایش خانگی در حال پخش دارد در خصوص تاثیر تبلیغات تلویزیونی و محیطی به نکات جالبی اشاره کرد .

کیارش اسدی‌زاده، کارگردان، در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در ارتباط با تاثیرگذاری تلویزیون در بحث تبلیغات فیلم‌های سینمایی اظهار داشت: تبلیغات فیلم ها تا به امروز عملکرد مثبتی داشته است اگرچه رسانه ملی با تبلیغ بسیاری از فیلم‌های سینمایی مشکل دارد و امکان تبلیغ برخی از آن‌ها در تلویزیون وجود ندارد و فضای دیگری هم به جز فضای مجازی برای تبلیغ آثارشان وجود ندارد اما در فضای مجازی هم در صفحات مطرحی که اصولا این تبلیغات در آن‌ها قرار می‌گیرد جناح‌بندی‌هایی وجود دارد و اتفاقاتی در این صفحات رخ می‌دهد مانند اینکه در این تبلیغات تبلیغ یک فیلم را انتشار بهتری می‌دهند و برخی دیگر را قربانی می‌کنند و این تبلیغات عادلانه میان فیلم‌ها تقسیم نمی‌شود و تلویزیون با تبلیغ برخی از فیلم‌های سینمایی مشکل دارد در نتیجه چاره‌ای به جز تبلیغ در فضای مجازی نیست.

این کارگردان در ادامه بیان داشت: تبلیغات نمایش خانگی اگر در تلویزیون پخش شود به مراتب تاثیرگذاری بالاتری به نسبت فضای مجازی دارد. و تبلیغات میدانی را از فضای مجازی موثرتر می‌دانم.

نظر شما