سریالی از حسین سهیلی زاده؛

بهنوش طباطبایی از پیله های پرواز می گوید!

۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۲۳:۰۳:۰۰
کد خبر: ۹۴۹۲۸۲
بهنوش طباطبایی از پیله های پرواز می گوید!
مجموعه تلویزیونی «پیله های پرواز» با کارگردانی حسین سهیلی زاده از کانال کردی شبکه سحر پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این مجموعه تلویزیونی داستان دختری به نام «تارا» را روایت می کند که به دلیل بروز مشکلاتی از تهران به شمال کشور و نزد دایی خود می رود. دایی تارا در شمال کشور به کار پرورش کرم ابریشم مشغول است و تارا به شغل دایی علاقمند شده و در آنجا با پسری به نام «محمد» آشنا می شود که کارخانه نساجی دارد. خانواده تارا در تهران سعی می کنند او را بازگردانند ، اما او ترجیح می دهد در شمال بماند و کار کشاورزی و دامداری را ادمه دهد...

سریال «پیله های پرواز» توسط محمدفریدونی به زبان کردی دوبله شده است و زنده یاد جمشید مشایخی علاوه بر ایفای نقش دایی تارا تهیه کننده مجموعه است.

سایر بازیگرانی که در این مجموعه نقش آفرینی کرده اند عبارتند از: بهنوش طباطبایی، کاوه سماک باشی، جمشید شاه محمدی، افسون افشار، پیمان شریعتی، رامتین خداپناهی، زنده یاد حسن جوهرچی، ثریا قاسمی، فریده سپاه منصور، آرش تاج تهرانی و صفا آقاجانی .

مجموعه «پیله های پرواز» که جایگزین سریال «آینه های نشکن» در برنامه پخش کانال کردی شبکه سحر شده است در 15 قسمت 45 دقیقه ای هر شب ساعت 19:10 به وقت تهران بر روی آنتن است.

سریال «پیله های پرواز» محصول شبکه دوم سیما است.

نظر شما