با بررسی تاثیرات ماجراجویی آمریکا در منطقه؛

اقدام شجاعانه ایران در پذیرفتن مسئولیت سقوط هواپیمای اوکراینی

۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۴:۰۹:۳۳
کد خبر: ۹۴۹۸۳۸
اقدام شجاعانه ایران در پذیرفتن مسئولیت سقوط هواپیمای اوکراینی
بیانیه صریح و شفاف ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص اعلام دلایل سقوط هواپیمای اوکراینی که نشان از مسئولیت پذیری و تلاش مسئولان مربوطه برای جبران خطای انسانی حادثه هواپیمایی اخیر دارد، موضوع برنامه «میزگرد سیاسی» (کمپاس) از کانال آذری شبکه سحر است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ دراین برنامه 30 دقیقه ای روایت واقعی از دلیل شلیک اشتباهی موشک به سمت هواپیما، امکان نقص فنی در هواپیما و عزم دولت ایران بر رفع شبهات و گمانه زنی ها از طریق تکمیل پروسه تحقیق کارشناسان سخن گفته می شود.

محمداسماعیل سعیدی به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی حاضر در استودیوی برنامه «کمپاس» ضمن بیان توضیحات مقامات سپاه به افکار عمومی و مجلس شورای اسلامی در ارتباط با این حادثه دلخراش از تاثیرات ماجراجویی آمریکا در منطقه و بروز این فاجعه خواهد گفت.

همچنین عاکف حیدرلی کارشناس مسائل سیاسی از باکو به فضاسازی ها و شانتاژ علیه کشورمان در موضوع سقوط هواپیما برای تحت الشعاع قراردادن اهمیت حمله موشکی به پایگاه های آمریکایی در عراق نقطه نظراتی بیان می کند.

«میزگرد سیاسی» (کمپاس) دوشنبه 23 دی ساعت 21:00 به وقت تهران با اجرای جبار علایی و تهیه کنندگی قهرمان نورانی بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز