بازیگرانی که از دنیای فوتبال می‌آیند؛

پرده سینما به پژمان جمشیدی بله گفت!

۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۵:۱۲:۰۰
کد خبر: ۹۴۹۹۱۰
پرده سینما به پژمان جمشیدی بله گفت!
تهیه‌کننده سینما که در کارنامه کاری اش فیلم «فوتبالیست‌ها» به چشم می‌خورد، درمورد حضور بازیکنان فوتبال در عرصه بازیگری گفت: سینما یک مقوله متفاوتی است که اصلا به محبوبیت سابق افراد توجهی نمی‌کند. به همین دلیل اگر فردی از حوزه‌های دیگر از جمله فوتبال بخواهد وارد بازیگری شود حتما باید استعداد داشته باشد و سینما روی خوش خود را به او نشان دهد.

علی اکبر ثقفی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا در مورد حضور فوتبالیست‌ها در عرصه بازیگری گفت: حدود بیست سال پیش فیلمی به نام «فوتبالیست‌ها» ساختم که در آن بازیکن‌هایی چون علی پروین، حمید استیلی، افشین پیروانی، محمد برزگر، هاشم حیدری و... بازی کردند. آن سال‌ها برخلاف امروز، فضای مجازی نبود و مردم به راحتی با فوتبالیست‌ها و بازیگران در ارتباط نبودند به همین دلیل اگر بازیکن مورد علاقه‌شان را در قاب تلویزیون یا سینما می‌دیدند برای‌شان جالب بود و از آن استقبال می‌کردند.

او با اشاره به موفقیت این روزهای پژمان جمشیدی در سینما و تلویزیون بیان داشت: این روزها پژمان جمشیدی بیش از اینکه فوتبالیست شناخته شود به عنوان یک بازیگر گران و پرکار در سینما و تلویزیون است. من به شخصه زمانی که ایشان فوتبالیست بود نمی‌شناختم اما الان به خوبی نشان داده جدا از فوتبالیست بودن می‌تواند یک بازیگر محبوب باشد.

ثقفی ادامه داد: اینکه پژمان جمشیدی توانسته اینگونه موفق عمل کند، به استعداد و توانایی او برمی‌گردد وگرنه نمی‌توان گفت به او میدان داده شده و اگر به باقی فوتبالیست‌ها میدان داده شود می‌توانند مانند او موفق شوند. البته پژمان جمشیدی تاکنون بیشتر در فیلم‌های کمدی و سینمای بدنه کار کرده و فیلم هنری غیرمنتظره از او ندیدیم.

تهیه‌کننده فیلم «روسی» به عامل ماندگاری در سینما اشاره کرد و افزود: علامل اصلی ماندگاری یک فوتبالیست یا هرکسی که از حوزه‌های دیگر وارد عرصه بازیگری می شود و جلوی دوربین می‌رود، اخلاق و رفتار حرفه‌ای است. بازیگری که دلی کار کند و با مخاطب خود خوش اخلاق باشد قطعا می‌تواند در سینما ماندگار شود وگرنه شهرت برای ماندن در اذهان کافی نیست.

علی اکبر ثقفی اظهار داشت: سینما یک مقوله جداست و هیچ کاری با محبوبیت سابق افراد ندارد. راز ماندگاری بازیگران در سینما به بله گفتن پرده سینما بستگی دارد البته نباید فراموش کرد حافظه مردم ما کوتاه مدت است و اگر بازیگری کار جذاب و ماندگار نداشته باشد از یادها می رود. مثل بسیاری از بازیگرانی که قبل از انقلاب حضور داشتند و الان هیچ‌کس یادش نمی‌آید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز